Nojeva peresa pomagajo zagotoviti brezhibno lakiranje Fordovih avtomobilov, med katerimi so tudi novi Galaxy, Mondeo in S-MAX. Vsako vozilo, ki ga izdelajo v Fordovi megatovarni v Valencii v Španiji, pred lakiranjem obrišejo z več tisoč peresi.

Uporaba nojevih peres sodi v niz postopkov za izboljšanje kakovosti v tovarni, kjer s proizvodne linije vsakih 40 sekund zapelje eden od šestih Fordovih avtomobilov.

Vsako pero samice noja je dolgo do 76 cm, tehta manj kot tri grame in omogoča uporabo do pet let. Sistem je konstrukcijsko podoben avtopralnici, zasnovan pa je za preprečevanje statične elektrike, zaradi katere se prašni delci oprijemajo vozila. Prah nato odstranijo s sesalnikom.

“Odstranjevanje najfinejših prašnih delcev pred lakiranjem lahko znatno izboljša postopek in zagotovi brezhiben končni videz. Zaradi svoje edinstvene zgradbe in trajnosti so nojeva peresa popolna izbira za odstranjevanje in zadrževanje drobnih delcev,”  pravi Dirk Hölzer, vodja lakiranja pri Fordu Evropa.