Na slovenske ceste je zapeljal novi Range Rover Evoque, ki se po uspešni prodaji iz leta 2011 in 2012 zdaj predstavlja v prenovljeni izdaji. Zaradi novih konkurentov bo boj za kupce težak, a pri uvozniku se nadejajo, da bi konec prihodnjega leta lahko našteli okrog 50 prodanih primerkov.

Evoque je na voljo v tri in petvratni izvedenki. Nov odbijač na sprednjem delu vozila poskrbi za bolj mišičast videz, ki ga dopolnjujejo povečane spodnje reže za zajem zraka. Novi meglenki s svetili LED sta premeščeni iz sredine na vrh. Za optimalen sprejem signala pri vozilih z dostopno točko Wi-Fi strešna antena v obliki plavuti vključuje tudi anteno za mobilno telefonijo 3G. Kupci lahko izbirajo v paleti s 13 barvami, med katerimi sta tudi dve novi kovinski – Baltoro Ice in Waitomo Grey, na voljo pa so tudi tri kontrastne strehe: Corris Grey, Santorini Black in Fuji White.

IMG_5053


Evoquea poganjajo trije agregati, in sicer dvolitrska „dizla“, ki zmoreta 110 oziroma 132 kilovatov, bencinsko čast pa brani dvolitrski Si4, ki zmore 176 kilovatov. InControl Touch zagotavlja preprost in intuitiven dostop do funkcij sistema infotainment prek osempalčnega zaslona na dotik, satelitska navigacija z glasovnim upravljanjem in čedalje večja paleta aplikacij InControl.

IMG_5062

Novost so tudi nekatere funkcije za pomoč vozniku in uporabnikom: samodejno zaviranje v sili, nadzor voznikove zbranosti, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, nadzor napredovanja na vseh podlagah in prostoročno upravljanje pomika prtljažnih vrat. Če kupci naročijo navigacijski sistem s podatki na SD-kartici, nudi InControl Touch številne napredne funkcije, kot so vnos naslova s seznama stikov povezanega mobilnega telefona, 3D-prikaz terena, zgradb in križišč, samodejni poziv za prekinitev vožnje in odmor, zgodovina podatkov o prometu, izbira poti z najvarčnejšo porabo goriva, prikaz prometnih zastojev in predlog obvozov, opozarjanje na dogodke v prometu, ki vplivajo na pot, možnost vračanja po prevoženi poti in navigacija od točke do točke pri terenski vožnji. InControl™ Touch Plus z osempalčnima zaslonoma in digitalnimi brezžičnimi slušalkami poskrbi tudi za razvedrilo potnikov na zadnjih sedežih. Možnost dvojnega prikaza zaslona na dotik na armaturni plošči omogoča, da voznik na zaslonu spremlja ključne informacije, sovoznik pa hkrati na istem zaslonu gleda DVD.


IMG_5044

Nivojev opremljenosti je pet. Osnovni Pure ponuja nadzor za spuščanje po strmini, ABS, tempomat, ESP, samodejno zaviranje v sili, sistem za opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, parkirne senzorje, senzor za dež, 17-palčna lita platišča, klimatsko napravo, 5.palčni barvni TFT zaslon, avdio sistem z 8 zvočniki, USB, bluetooth … Naslednja nivoja sta SE in SE+, ki nudita usnjene sedežne prevleke, sredinski naslon, električno nastavljiv voznikov sedež, meglenki … + pa še bi-ksenonska žarometa,18-palčna platišča … Oprema HSE bo kupce razvajala s perforiranim usnjem, avdio sistemom Meridian, HDD premium navigacijskim sistemom, 19-palčnimi platišči, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji …

IMG_5048
Cene novega Range Roverja Evoquea se bodo pričele pri 36.120 evrih, kolikor velja osnovno dizelska različica. Vstopnica v bencinski svet Evoquea se prične pri 46.030 evrih.

IMG_5041