Nadaljevanje pravljice. – BMW 218d Gran Tourer

Davno je tega, ko je 7.marca 1916 g.Popp registriral podjetje BFW AG. Po 1. svetovni vojni pa ga je preimenoval v BMW AG, a ostal je simbol. Propeler. Leta 1923 je tovarna izdelala prvi motocikel, šest let za tem pa prvi avtomobil, ki si ga je javnost zapomnila pod imenom ‘Dixi’.

BMW je vseskozi pisal dobre zgodbe z velikimi črkami. Uspehi v prodaji, lovorike v moto-športu, nagrade za inovativnost in razvoj. Med drugim je BMW leta 1978 predstavil serijo 5 gnano na vodik. Vse skozi pa se jih je držal sinonim užitka v vožnji. Pogon speljan na zadnji kolesni par. Zabava in užitek sta se prenašala iz roda v rod, dokler ni na trg prišel štirikolesni pogon xDrive. Malo zmrdovanja, ampak razumljivo, saj za varnost mora biti poskrbljeno.

Nihče pa ni pričakoval udarca.

BMW na sprednji pogon. Za povrhu pa še enoprostorec. Tudi s sedmimi sedeži. Kljub vsem odprtim forumskim debatam so Bavarci bili mnenja, da potrebujejo vozilo za zapolnitev vrzeli. In veste kaj, v prometu se Gran Tourer super obnese. Najprej mi je všeč izgled, ki je…no, enoprostorski, vendar ima veliko lepše oblikovan zadek kot manjši brat, Active Tourer. Prav tako ponuja več prostora, logično, saj je daljši…Ponuja pa tudi prostor za sedem oseb. Pravljično. Število mislim, saj se bo sedem odraslih težko zbasalo v Gran Tourerja. Bolj štirje odrasli in trije otroci. Pa še za papilona bo prostor v prtljažniku.

bmw 218d gt 4

Kakor koli pogledam vozilo, mu ne morem zameriti na podlagi pogona, ki je pač spredaj. To je tako, kot bi zamerili sosedu, če bi prišel na obisk skozi zadnja vrata, namesto vhodna. Še vedno je želel vse dobro in prišel na obisk. Mar ni v tem poanta? In podobno je pri BMW serije 2 Gran Tourer. Ohranja pridih beemveja. Še več, oblikovalci so v notranjosti navdušili z novim videzom armaturne plošče. Svežina je dobro vplivala še na predele kot so volanski obroč, ročica menjalnika, vratne panele in tako naprej. Sedeži so meni za odtenek prekratki v dolžino na sedalnem delu, zato bi prav prišel tisti dodatek za izvleč.

Tehnologija je na nivoju serije 5.

Sistem iDrive je poslovenjen, projekcijski zaslon olajšuje vožnjo, prilagodljivi tempomat razbremeni avtocestna križarjenja ter vozni profili pripomorejo k najbolj učinkovitemu delovanju pogonskega sklopa. Čeprav enoprostorec na zunaj daje okrnjen občutek, je v kabini dovolj prostora. Sedeži se enostavno zložijo v ravno dno in tako nastane prostor za tovorjenje vsaj 110-litrov piva in jeklenke ogljikovega dioksida. Ostane še prostor za zvočnik, mešalno mizo, škatlo zabavnih pripomočkov, kovček, potovalka in še nekaj drobnarij se je našlo za motivacijski vikend na Rogli.

Ob vsem tem, pa je avtomobil v povprečju porabil nekaj manj kot sedem litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov. Všečno, samo še A-stebriček je potrebno popraviti, da bo zastiral manj pogleda vozniku, pa bo BMW serije 2 Gran Tourer popolno družinsko vozilo. Na dejstvo, da vozite pravega Bavarca pa vas bo na trenutke spomnila cena, ki zna z dodatki hitro poskočiti. Neglede na ceno pa bo BMW srečno prodajal vozila še na mnoga leta.

 

Motor

Turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 16 ventilov, 1.995 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4.000/min, 300 Nm pri 1.750/min. Poraba goriva (EU) 5,1/4,2/4,5 l/100 km. CO2: 114 g/km.

Prenos moči

Pogon na sprednji kolesi, Osemstopenjski samodejni menjalnik. Gume 225/45 R18 (Michelin).

Podvozje in karoserija

Kombilimuzina, 5 vrat, 7 sedežev. Dolžina 4,556 m, širina 1,800 m, višina 1,641 m. Medosna razdalja 2,782 m. Prtljažnik (normno) 468 – 1.510 l. Posoda za gorivo: 51 l. Mase: prazno vozilo 1.525 kg, dovoljena skupna masa 2.090 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 207

Pospešek 0-100 km/h (s): 9,3

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje: 6,8

 

Osnovni model (BMW 218i Gran Tourer): 26.200 EUR

Testno vozilo (BMW 218d Gran Tourer): 48.418 EUR