Glavna novost Porschejevega modela je, poleg oznake 718, novi štirivaljni bokserski prisilno polnjeni štirivaljni agregati. Osnovno izbiro bo predstavljal dvolitrski motor, ki razvije 221 kilovatov (300 KM) in 380 Nm navora oziroma 35 konjičev ter 100 Nm navora več kot jih zmore poslavljajoči se 2,7-litrski atmosferski šestvaljnik. V kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom PDK in paketom sport chrono to zadostuje za pospešek od 0 do 100 km/h v 4,7 sekunde, kar je 0,8 sekunde hitreje kot je to zmogel njegov predhodnik, medtem ko končna hitrost znaša 275 km/h.

Zmogljivejši model Boxster S pa je dobil 2,5-litrski stroj, ki razvije 257 kilovatov in 420 Nm navora oziroma 35 konjičev in 60 Nm navora več od 3,4-litrskega atmosferskega stroja, ki je do sedaj poganjal Boxsterja S. Z menjalnikom PDK in paketom sport chrono do stotice potrebuje 4,2 sekunde (0,6 sekunde manj kot prej) ter doseže končno hitrost 285 km/h. Poleg večje moči pri Porscheju obljubljajo tudi do 13 odstotkov manjšo porabo goriva.

porsche_718_boxster_1


Prenova med drugim vključuje novo nastavitev podvozja, ki ob vgradnji novih motorjev zagotavlja idealno razporeditev mase ter nov, bolj neposreden elektromehanski volanski mehanizem.

Zahvaljujoč majhnim spremembam je Boxster videti nekoliko bolj oster, najbolj opazna novost na zunanjosti pa so zadnje luči s tehniko led. Osvežitev notranjosti vključuje nov volanski obroč ter novo multimedijsko napravo z zaslonom na dotik.

Prvi kupci se bodo novega Boxsterja veselili že pred letošnjim poletjem.