Rovinj – Izklesana zunanjost, bogata notranjost, poudarjena varnost, premišljena gospodarnost so dejstva, ki na hitro povzamejo novega akterja v najbolj obleganem segmentu vozil.

Četrta generacija markantnega francoskega vozila s sabo prinaša mnogo novega. Najbolj izstopa oblika. Svetila v obliki bumeranga, mogočna maska z velikim emblemom, mišičaste linije pa se zaključijo v zadek, ki ga zaznamuje vzdolžna linija luči. Generacijsko gledano je Megane daljši od predhodnika za 6,4 cm, širši in nižji. Tudi v medosju obljublja nekaj več prostora. Ena večjih novosti pa je ta, da bo Megan četrte generacije na voljo samo v petvratni izvedbi, kot kombilimuzina in karavan. Tako imenovane kupejevske različice s tremi vrati ne bo.

Poleg prenove zunanjega videza, so se pri Renaultu konkretno lotili potniškega prostora. Celotna armaturna plošča je zasnovana na novo, s poudarkom na intuitivnosti. Sredino polni zaslon na dotik, ki variira z velikostjo glede na nivo opreme vse tja do 8,7 – palca.


Preko njega lahko upravljamo s celotnim naborom funkcij, kot so navigacija, upravljanje z glasbo, nastavitev voznih lastnosti vozila, pri čemer spremembe na blaženje ne vplivajo, spremenijo pa motorne parametre, občutljivost stopalke za plin in krmilni mehanizem, v načinu comfort vas bo razvajala še sedežna masaža.

med reno megan 25

Bogat je spekter varnostnih pripomočkov, na voljo so vsi, ki jih Renault trenutno sploh ponuja: aktivni tempomat, aktivno zaviranje v sili, bralnik prometnih znakov, opozorilnik za premajhno varnostno razdaljo, opozorilnik za zapuščanje voznega pasu, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, luči s samodejnim prilagajanjem dolžine snopa in samodejni parkirni pomočnik.

Megane je tudi edini v segmentu, ki ponuja štirikolesno krmiljenje 4Control, ki je na voljo le v različici GT. Model GT je trenutno najbogatejši paket opreme, kateremu pripada 1,6-litrski turbobencinski motor z 205 ‘konjički’, ima čvrstejše blaženje, večje zavore in bolj direkten krmilni mehanizem.


Ne glede na različico pa Meganu dinamična oblika, nižje težišče in širši koloteki zagotavljajo izstopajoč položaj v segmentu kompaktnih kombi limuzin. To je avtomobil zelo usklajenih zmogljivosti zahvaljujoč voznim lastnostim in ponudbi motorjev z največjo močjo od 90 do 205 KM, ki lahko zadovoljijo vse potrebe. Skrbna zasnova zagotavlja tudi prijetno blaženje nihanja karoserije in visoko raven zvočnega udobja.

Novi Megane, Megane GT in Megane GT-Line bodo v Sloveniji naprodaj od konca februarja 2016. Cena vstopnega Megana znaša 13.990 evrov. Najbolj priljubljena izvedenka Megana z motorjem dCi 110 in opremo Intens pa vas bo stala 17.490 evrov.

Novi Renault Megane – cenik in tehnični podatki