Mercedes razred E se v deseti generaciji predstavlja kot najpametnejša poslovna limuzina, ki samodejno menja vozni pas, tempomat prilagaja omejitvam hitrosti, se sam izogne oviri ter ponuja prvovrstno udobje v potniški kabini.
Oblikovno je razred E povzel linije večje limuzine S in manjše C. Uteleša sodoben stil in kultivirano športnost. Nekakšna sredina prej omenjenih limuzin. Oblika pa se ponaša z najnižjim koeficientom upora doslej, 0,23. Podobno križanje limuzin je opaziti v notranjosti, kjer je zgornji del armaturne plošče povzet po razred S in spodnja konzola po razred C.
Stopnje opreme zunanjosti in notranjosti ostajajo tri. Avantgarde, Exclusive in AMG. Paketi pa ponujajo možnost sestavljanja kombinacij zunanjosti in notranjosti, denimo, AMG zunanjost in Exclusive notranjost. Serijsko pa ima razred E v notranjosti kar 64 različnih barv osvetlitve.
Posamezne lastnosti razreda E so intuitivne multifunkcijske tipke na volanskem obroču, kokpit z dvema velikima 31,2 centimetrskima zaslonoma, masažna funkcija ENERGIZING, ki med drugim omogoča masažo vročih kamnov. Poleg zabave pa E ponuja ogromno varnosti in korak k samodejni vožnji s sistemom DRIVE PILOT. Za varno vožnjo ponoči skrbijo MULTIBEAM LED žarometi s 84 led diodami, sistem PRE-SAFE pa avtomobil pripravi na trk in ublaži njegove posledice.
Motorizacija razreda E je sestavljena iz dveh dizelskih motorjev in enega bencinskega motorja. E 220 d je vstopni dizel s 143 kW (194 KM), sledi mu E 350 d z 260 ‘konji’. Bencinske barve zastopa E 200 z močjo 135 kW (184 KM). Vsi motorji so spojeni z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Tekom leta se bodo paketi pridružili še priključni hibrid ter E 43 AMG.
Vstopna cena razreda E znaša 47.720 evrov za model E 200. Za dizelsko različico E 220 d bo potrebno odšteti vsaj 49.590 evrov. Trenutno najmočnejši E 350 d pa se ceni na 63.850 evrov.