Renault je predstavil novega akterja, ki bo prevzel odgovornost nekdanjega Safrana, Lagune ter Latituda. Vrhunski dizajn, nova filozofija ter zadnji krik tehnologije so dobra popotnica Talismana na slovenski trg.

Avtomobil v dolžino meri 4,85 metra ter se s tem uvršča med večje izdelke D segmenta. Njegovi aduti so klasične obline, ki jih poživita impozantna maska in optično na široko razpotegnjen in nizek zadek. Medosna razdalja meri več kot 2,8 metra, kar v kabini zagotavlja pravo prostorsko razkošje, še posebej na zadnji klopi. Tam je za kolena kar 262 milimetrov prostora, med najboljšimi v razredu pa je tudi s prostorom v višini ramen potnikov in pri centimetrih nad njihovimi glavami.

talisman 13


Renault bo slovenskim kupcem ponudil štiri pakete – Life, Zen, Business in Initiale Paris. V notranjosti izstopa 8,7-palčna večopravilna enota R-link 2, izbrani materiali in dobro premišljene majhne podrobnosti. Kljub poslovni naravi, se Talisman močno opira na praktičnost, ki jo podpirajo številni varnostni elementi.

Motorna paleta sestavljajo tri dizelske in dve bencinski različici. Vstopni 1,5-litrski turbodizel zmore 81 kW (110 KM) moči in v povprečju porabi le 3,6 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov. Novejši in sodobnejši je 1,6-litrski turbodizel, ki je na voljo v izvedbi s 96 kW in 118 kW (130 in 160 KM). Prvi in drugi sta serijsko opremljena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Med ročnim in samodejnim EDC z dvojno sklopko lahko izbirajo le kupci srednje dizelske izvedbe, pri najmočnejšem in obeh bencinskih pa je ta serijski. Bencinarja imata prostornino 1,6 litra ter zmoreta 110 oziroma 147 kW (150 oz. 200 KM). Štirikolesni pogon pri Talismanu ne bo na voljo, bo pa za boljšo vozno dinamiko poskrbel sistem 4Control v kombinaciji z nastavitvami Multi-Sense.

talisman 14


Sistem 4Control je aktiven ves čas. Pri hitrosti do 50 km/h v načinu Confort, do hitrosti 60 km/h v načinu Neutral in do 80 km/h v načinu Sport se zadnji kolesi sukata v nasprotni smeri od prednjih koles, pri čemer njun odklonski kot znaša do 3,5 stopinj. Voznik to občuti, kot bi se medosna razdalja Talismana skrajševala in sorazmerno s tem povečevala njegova okretnost. Nad to hitrostno mejo se zadnji kolesi sukata v isto smer kot prednji. Nad obnašanjem štirikolesnega krmiljenja bdi sistem Multi-Sense. Edinstvena naprava, ki krmili in usklajuje delovanje v Talisman vgrajenih tehnologij. Tako krmili delovanje podvozja 4Control, variabilno vzmetenje, delovanje volana, motorja in samodejnega menjalnika EDC, prav tako pa tudi merilnikov, zvoka motorja in osvetlitve prostora za potnike.

Prav gotovo bo eden glavnih adutov v boju s tekmeci njegova cena, saj bo možno limuzino, z upoštevanimi popusti, iz salona odpeljati že za 19.990 evrov. Prav tako zgovoren je podatek, da tudi najdražji ne preseže 35 tisočakov, razen, če ta ni karavan, ki stane 1.200 evrov več od limuzine.

Renault Talisman_Cenik in tehnični podatki