Renault je odgrnil platno z novega Grand Scenica, ki se oblikovno nanaša na moderni križanski (crossover) trend, najprej predstavljen na Espacu ter kasneje na Scenicu.

Kompaktni družinski enoprostorec bo na voljo v pet- ali sedem- sedežni izvedbi. Vozilo je v primerjavi s predhodnikom zraslo v dolžino za 75 mm, 20 mm v širino, 15 mm v višino, pelje se na 30 mm daljšem medosju ter je za 30 mm višji od tal. Prtljažni prostor je pridobil 40 dodatnih litrov v pet-sedežni izvedbi.

Grand Scenic je dobil tudi bogate varnostne in zabavne elemente, kateri so na voljo serijsko ali za doplačilo. Med njimi izstopa sistem R-Link 2.0., 8,7- palčni osrednji ekran na dotik, Bose ozvočenje, radarski tempomat, opozorilniki za mrtvi kot, zapustitev voznega pasu ter pred naletom. Ne bo manjkal niti sistem za samodejno parkiranje vozila na kakšen koli način.

Renault_78421_global_en

Novi Grand Scenic se pelje na CMF platformi, kot se trenutni Megane, Kadjar, Talisman, Scenic in Espace. Poglavitna stvar so novo 20-palčna platišča, ki bodo na Grand Scenicu serijsko. Dimenzije 195/55 R20. Zaradi skupne platforme pa bodo velikega Scenica poganjali znani bencinski in dizelski motorji. Bencinski bodo premogli 115 in 130 konjskih moči, medtem, ko bodo dizelske zastopali izvedenke s 110, 130 in 160 konjskimi močmi. Za doplačilo bo motorje možno spariti s samodejnim menjalnikom.

Cene za Grand Scenica bodo znane proti koncu letošnjega leta, ko vozilo pride na trg.

Renault_78419_global_en

Renault_78422_global_en