Pri oddelku Renault Sport so razkrili njihov najhitrejši model v 40-letni zgodovini. Clio RS16 ima nameščen prisilno polnjen bencinski agregat z 201 kilovati, ki so si ga sposodili pri modelu Megane RS275 Trophy.

Renault Sport športne navdušence razvaja že štirideset let, zato so v spomin temu jubileju pripravili koncept RS16, ki ga je prvi zapeljal dirkač Formule 1 Kevin Magnussen. Pri podjetju so želeli predstaviti popolnoma funkcionalno vozilo, zato so inženirji vanj prenesli podvozje in popravke za boljše vozne lastnosti neposredno iz motošporta.

”V teoriji je Clio RS z našim najmočnejšim agregatom, dvolitrskim turbo motorjem  z 275 ”konji”, zanimiv predlog, vendar smo sprva morali opraviti resne preglede v zvezi z njegovo dosegljivostjo. V manj kot mesecu je majhna ekipa zaključila s predhodno študijo, ki je potrdila, da lahko namestimo ta motor pod pokrov motorja,” je dejal generalni direktor Patrice Ratti.


2016-RenaultClioRS16-08

Karoserija je širša za 60 milimetrov, aluminijasta platišča merijo 19 palcev, celoten sprednji del pa je bil predelan za pravilno namestitev motorja in hladilnega sistema. Enostopenjsko nastavljive blažilnike so si sposodili iz Megana RS275 Trophy-R, prav tako pa so si sposodili ogromne 350-milimetrske sprednje zavorne kolute. R3T je daroval zadnjo os in povečal togost za 50 odstotkov.

”Generalno gledano smo želeli ponovno uporabiti inovacije, ki smo jih predstavili pri modelu Megane RS275 Trophy-R. Za primer, uporabili smo litij-ionsko baterijo, s katero prihranimo okoli 15 kilogramov ter pridobimo na prostoru v motornem prostoru.”


Za zdaj obstajata le dve enoti, rumeni služi kot konceptno vozilo, črnega pa uporabljajo za testiranja. Pri Renaultu želijo z modelom RS16 uspešno naslediti divji model V6. V primeru, da se bodo pri Renaultu odločili izdelati Clia RS16, se bo cena gibala okoli 45.000 evrov.