Prenovljeni Abarth 595 nadaljuje skoraj sedemdesetletno tradicijo. Podobno kot Fiat 500, na osnovi katerega prenova tudi temelji, prinaša nov sprednji odbijač, masko vozila, nova so sprednja svetila, odprtina za zajem zraka pa za kar 18 odstotkov poveča zračno pretočnost.

Nove so še zadnje luči, kjer je osrednji del odet v barvo karoserije, pa strešni spojler in poudarjen zadnji difuzor. Spremembe so prostor našle tudi v notranjosti. Po prenovi se lahko 595 pohvali s spremenjeno obliko sprednjih sedežev, nov je volanski obroč, opcijsko tudi v kombinaciji usnja, ogljikovih vlaken in alkantare, nove so še okrasne obrobe stikal in številne manjše novosti. Največja pa je ta, da je osrednji 5-palčni zaslon, občutljiv na dotik, pri vseh paketih nameščen serijsko. Povsem nov 7-palčni je opcijski.

dsc_0420


Da bi poenostavili ponudbo, so se odločili, da ima posamezen paket opreme vnaprej izbrano motorno različico. Prva sta po novem nekoliko močnejša, razvijeta 107 kilovatov (145 KM) in 206 Nm navora oziroma 121 kilovatov (165 KM) in 230 Nm navora. Močnejša različica omenjenega motorja pa ostaja nespremenjena. Razvije 132 kilovatov moči (180 KM) in 250 Nm navora, kot obe ostali pa je lahko povezana preko petstopenjskega ročnega, oziroma opcijskega robotiziranega menjalnika MTA.

Ker se moč prenaša na sprednji kolesi, so se pri Abarthu odločili, da je sistem TTC (Torque Transfer Control), ki simulira obnašanje mehanske zapore in v zavoju zavira notranje kolo, nameščen serijsko. To velja tudi za stikalo sport, s katerim lahko spreminjamo motorne nastavitve, trdoto volana in podobno.

dsc_0465


Kupci paketa Competizione, s kakršnim je opremljen rdeči na fotografijah, pa boste deležni še številnih bonbončkov v obliki štiribatnih zavornih čeljusti Brembo s 305-milimetrskimi plavajočimi zavornimi koluti, izpušnega sistema Record monza ter po trdoti nastavljivega vzmetenja Koni z ventili FSD (Frequency Selective Damping).

Poleg številnih barvnih kombinacij karoserije, oblazinjenja, platišč in podobnega lahko izbirate med tremi paketi opreme: Custom, Turismo in Competizione, tem pa se pridružujeta še paketa Competizione Performance in paket okrasnih nalepk Estetico.

Mali Abarth je namreč na voljo od 18.990 evrov naprej. Platnena streha malčka podraži za dodatnih 2.000 evrov, približno toliko pa boste po prenovi odšteli še za petstopenjski robotizirani menjalnik MTA z obvolanskima ročicama.

Vstopne cene izvedenk:

Abarth 595 custom 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (107 kW) – 18.990 EUR
Abarth 595 turismo 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (121 kW) – 22.990 EUR
Abarth 595 competizione 1.4 T-jet 16v, 5-st. roč. (132 kW) – 25.990 EUR