Bavarci so predstavili novo serijo 5. Kljub daljšem razkrivanju je bila oblika pričakovana. Pazljiva evolucija obstoječega modela z dodatki nove serije 7. Nedvomno pa bo ”petica” ponujala veliko več.

Sedma generacija poslovne limuzine je v dolžino zrasla 36 mm, v širino 6 mm  in v višino 2 mm. Medosna razdalja je daljša za 7 mm, medtem, ko bo v prtljažniku za 10 litrov več prostora. Model G30 je postavljen na novo platformo imenovano CLAR, katere glavna prednost je uporaba naprednih materialov. Z njihovo pomočjo je serija 5 shujšala za več kot 100 kilogramov (odvisno od izvedbe).

Podvozje ostaja zvesto tradiciji. Spredaj dvojno posamično vpetje in zadaj večtočkovno vpetje, kateremu so inženirji spremenili geometrijo ter s tem izboljšali vodljivost in udobje. Na voljo bodo štiri izvedbe podvozja: osnovno vzmetenje, športno vzmetenje, elektronsko nastavljivi blažilniki in boljši modeli bodo imeli Active roll bars (uravnavanje vozila).

p90237228_highres_the-new-bmw-5-series

Na začetku prodaje bodo na voljo štirje turbo motorji in sicer: dvolitrska benciner in dizel za različici 530i oziroma 520d ter trilitrska šestvaljnika za 540i in 530d. Kasneje se bo paleti pridružil še priključni hibrid 530e, ki bo v kombinaciji s dvolitrskim turbobencinerjem in elektromotorjem razvil 250 KM.

Vstopnica v M svet bo M550i xDrive, ki ga bo poganjal 4,4-litrski V8 motor s 455 KM in bo z mesta do 100 km/h potreboval 4 sekunde. Model M5 bo prišel nekoliko pozneje, govori pa se, da bo imel okoli 600 KM in pameten pogon na vsa štiri kolesa.

Serija 5 bo v prvi vrsti gnana na zadnji kolesni par, opcijsko pa bo mogoče dokupiti štirikolesni pogon xDrive. V osnovi bo za prestavljanje skrbel 6-stopenjski ročni menjalnik, ki ga bo mogoče nadgraditi z 8-stopenjsko avtomatiko.

p90237270_highres_the-new-bmw-5-series

V notranjosti bodo razvajali kvalitetni materiali in napredna tehnologija. Armaturna plošča je poznana iz sedmice, na kateri kraljuje 10-palčni zaslon na dotik. Seveda ne manjka ukazovanje z gestami rok, kot tudi ne asistenti za samodejno vožnjo.

BMW 5 bo lahko ”komunicirala” z ostalimi BMWji, samodejno parkirala in po novem tudi našla parkirno mesto preko novega sistema Parking Assistant.

Prvi primerki serije 5 bodo na ceste zapeljali februarja prihodnje leto. Takrat bodo znane tudi cene, ki pa bodo malenkost višje od sedanjih modelov, saj bodo imele več opreme.

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/04/27/bmw-535d-xdrive/