Po šestih letih je na trg zapeljala druga generacija Volkswagen Amaroka. Ostal je zvest svojim koreninam in odbržal lastnosti, katere so ga odlikovale v prejšnji generaciji, obenem pa je dobil izboljšav, ki ga bodo prestavile nekoliko višje v segmentu.

Najbolj očitna sprememba je motor. Tokrat gre za različico tri litrskega šestvaljnika klasične V oblike, bolje poznanega iz novega Audija Q7, ki pa je bil dodobra predelan na račun vzdržljivosti in terenskih zmogljivosti. Dodatno satovje v karterju omogoča vožnjo pri kar 100-odstotnem naklonu oziroma 45 stopinjah prečnega, kot tudi vzdolžnega nagiba. V ponudbi so tri različice agregata, 120 kW, 150 kW in 165 kW. Najšibkejša je na voljo zgolj z ročnim menjalnikom, pri 150 kW različici lahko izberemo tudi 8 stopenjsko avtomatiko, najmočnejša različica Amaroka pa je spojena zgolj z 8-stopenjsko avtomatiko. Različica brez štirikolesnega pogona je ponujena v kombinaciji z najšibkejšo izvedenko in ročnim menjalnikom.

Posebnost novega šestvaljnega motorja je funkcija overboost, ki za kratek čas poveča moč motorja in poskrbi za sekundo hitrejši pospešek (5,5-ih sekund) od 80 do 120 kilometrov na uro. Zavidljiv in konkurenčen je tudi pospešek do stotice, do koder novi Amarok pospeši v 7,9 sekunde.


predstavitev_vw_amarok_2015_8819

Na zunaj se o predhodnika ne razlikuje dosti, čeprav so določeni elementi spremenjeni. Spredaj so novi bi-xenonski žarometi, maska in odbijač sta prilagojena visokim vstopnim kotom.

Tako specifikacije, vozne lastnosti napram drugim gospodarskim (pick-up) vozilom, kot tudi izboljšani materiali in ergonomski dodatki kot so posebni “ergoComfort” sedeži so dejstvo, da tokrat uvoznik s prodajo vozil cilja tudi na segment ljudi, kateri so se do sedaj odločali za SUV vozila, pa še zaradi davčnega vidika bolj zanimiv kot osebno vozilo. Pri Volkswagnu s tem želijo tudi povečati svoj delež v segmentu pickup vozil.


Pri nas je v tem trenutku na voljo zgolj 165 kW različica s paketom Highline, ki stane 42.732 evrov, ostali modeli vključno z najcenejšim vstopnim modelom bodo na voljo tekom prihodnjega leta. Cene se bodo začele pri 32.911 evrih za vstopno Comfortline različico s 120 kW motorjem in pogonom na zadnji par koles.

 

Vzdržljiv podeželski fant

Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrack