Leta 1962 je na ceste zapeljala prva Alfa z imenom Giulia. Njen nastop je bil impozanten, saj je postregla z odličnim aerodinamičnim količnikom, dvojim vzmetenjem in za tiste čase dosegala zavidljivo končno hitrost 176 kilometrov na uro. Uspeh petnajst letne prodaje je štel več kot milijon prodanih primerkov Giulie.

Skoraj 40 let kasneje je na ceste zapeljala povsem nova Alfa Romeo Giulia. Ohranja značaj, tisto večkrat slišano navezo, srce in duša. Kratki previsi, dolg pokrov motorja, značilne Alfine poteze s slavnim trikotnim elementom v maski ter pogon na zadnji kolesni par, kot se za pionirja športnih avtomobilov spodobi.

Z novo Giulio znamka Alfa Romeo piše novo poglavje. 4,6 metra dolga limuzina razpolaga z 2,8 metra prostora v medosju, hkrati pa ponuja 480 litrski prtljažni prostor. Pri snovanju so uporabili lahke materiale (pogonska gred iz karbona tehta le 7 kg), zato je skupna masa Giulie le 1.449 kilogramov. Optimizirali so še zadnjo vzmetenje, ki je v 80-odstotkih narejena iz aluminija ter izboljšali obračalni krog, ki je zdaj 10,8 metra.


alfa-giulia-3

Na preizkusu varnostnega trka je dosegla 5 zvezdic ter kar 98-odstotno varnost potnikov, oziroma 81-odstotno varnost otrok v avtomobilu. Serijsko se lahko pohvali s sistemom za opozarjanje zapustitve voznega pasa, sistemom za preprečevanje trka in samodejnim zaviranjem v sili. Zaradi integriranega zavornega sistema (IBS) pa je zavorna pot, pri zaviranju s 100 km/h do zaustavitve, zmanjšana na 38,5 metra.

Motorna paleta je sestavljena iz dveh dizelskih in ene bencinske različice. Dizelske barve zastopa 2,2-litrski jTDm motor s 110 kW (150 KM) ali s 132 kW (180 KM). Bencinski 2.0 Turbo motor razvije 147 kW (200 KM). Slednji motor je serijsko povezan z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom (ZF). Pri dizelskih motorjih je serijski 6-stopnejski ročni menjalnik, ki ga za doplačilo lahko nadomesti 8-stopenjska avtomatika (ZF). Vsaka Giulia je opremljena s sistemom D.N.A., voznimi programi, ki prilagodijo delovanje krmilnega mehanizma, motorja, menjalnika in vzmetenja, v primeru, da doplačamo za aktivno vzmetenje.


alfa-giulia-11

Zunanjost Giulie lahko odenemo v 13 različnih barv, prav tako je na voljo bogat nabor litih platišč. Na voljo so trije tipi žarometov, osnovni halogenski ter bi-ksenonski s 25 kW ali 35 kW svetilne moči. Notranjost Alfe je možno oplemenititi s tkanino, usnjem ali alkantaro. Oblazinjenje je na voljo v bež, črni, rjavi ali rdeči barvi. Izbira se tudi med dekorativnimi materiali kot so les, aluminij ter karbon. Ponujeni so trije nivoji opreme. Giulia, Super in Veloce. Poleg dodatnih oznak, oprema Veloce prinaša spremenjeno sprednjo masko, večja platišča, športne usnjene sedeže, aktivni štirikolesni pogon Q4 ter 8-stopenjski samodejni menjalnik.

Osnovna verzija Giulia 2.2 jTDm z opremo Giulia ter vključenim promocijskim popustom je 29.990 evrov. Ostale cene modelov najdete spodaj v priloženem ceniku.

alfa-giulia-18

Enzov poklon Alfi Romeo

Češnjo na torti predstavlja model Giulia QV. Njen 2,9-litrski V6 turbomotor izhaja iz modela Ferrari 488 GTB, le z dvema valjema manj. Razvije 372 kW (510 KM) ter 600 Nm navora, kar zadošča za pospešek z mesta do 100 km/h v 3,9 sekunde. Najvišja hitrost znaša 307 km/h, razmerje mase in moči pa je 2,99 kg/KM. Zavidljiv podatek je tudi čas na ”zelenem peklu” – 7 minut in 39 sekund.

Štiriperesna deteljica se od ”navadne” Giule razlikuje po sprednjem aktivnem odbijaču (aero splitter) z veliki odprtinami za dotok zraka, znižanim vzmetenjem, karbonskimi vstavki, velikimi platišči, zadnjim difuzorjem in štirimi izpuhi. V notranjosti se nahajajo školjkasti sedeži, ozvočenje Harman Kardon, dodatnim programom RACE v sistemu D.N.A…dodatno pa so na voljo keramične zavore.

Cena pregrešno lepe zverce pa je z vključenim popustom 84.990 evrov.

Cenik in tehnični podatk Alfa Romeo Giulia