Nastopaški lev!

Francoska znamka Peugeot je od modela 208 dalje našla svojo identiteto.2008, 308 in po novem tudi model 3008. Ta ni več mešanica idejnih konceptov, ampak je z mogočnim stilom postal pravi mestni športni terenec.

Tako kot vsi novi modeli iz ”levje” tovarne, tudi 3008 temelji na platformi EMP2 in zato 100 kg lažji od predhodnika. V dolžino meri 4,4 metra in je od prejšnjega modela daljši za 8 centimetrov, oddaljenost od tal pa znaša 22 centimetrov.  Osnovni 530-litrski prtljažnik je možno povečati na 1.580 litrov.
dsc_0010


Novo zasnovana potniška kabina ponuja všečno obliko armaturne plošče, ki vsebuje posodobljen i-Cocpit, z manjšim spodaj in zgoraj prisekanim volanom, digitalne merilnike in sredinsko postavitev 8-palčnega zaslona na dotik. Nadgradnja je i-Cocpit Amplify, ki poskrbi za lastnikova čutila; dotik, vonj, vid, sluh. Sistem omogoča dve vrsti razpoloženja (Relax, Boost), 8 consko masažo voznikovega sedeža, razpolaga s tremi dišavami avtomobila in ambientnimi osvetlitvami.

Peugeot 3008 je bogato založen z varnostnimi asistenčnimi sistemi. Na voljo je sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za samodejno prilagajanje snopa žarometov, aktivni tempomat, parkirni asistent, sistem za nadzor mrtvega kota in kamera na zadku.

dsc_0028


Motorna paleta je sestavljena dveh bencinskih in štirih dizelskih različic. Pri bencinerjih sta to 1,2-litrski turbo THP trivaljnik s 96 kW (130 KM) in 1,6-litrski THP s 121 kW (165 KM). Pri dizlih pa so na izbiro 1,6-litrski HDi s 74 kW (100 KM) in 88 kW (120 KM) ter dvolitrski HDi s 110 kW (150 KM) in 132 kW (180 KM). Slednji je na voljo zgolj v kombinaciji s samodejnim menjalnikom in je rezeviran le za izvedbo GT Line. 3008 nima štirikolesnega pogona, ampak samo nadomestek v obliki sistema Advanced Grip Control, ki je na voljo za dodatnih 790 evrov.

dsc_0071

e-Kick

Ob Peugeotu 3008 pa so postavili še koncept urbane mobilnosti – skiro e-Kick, ki je skupen produkt švicarskega podjetja Micro in Peugeota. Aluminijasto zložljivo ogrodje tehta 8,5 kg. Skiro žene elektromotor z močjo 500 Wh, ki doseže 25 km/h. Baterija z 90 Wh omogoča avtonomijo skiroja od 10-15 kilometrov. Polnjenje baterije preko vtičnice traja 60 minut, še boljša stvar pa je nameščena polnila postaja skiroja v prtljažniku modela 3008. Stranke, ki bodo pripeljale svoj stari 3008 in vzeli novega, bodo skiro dobile brezplačno, medtem, ko bo redna cena skiroja e-Kick okoli tisoč evrov.

Vstopna cena za model 3008 je 20.390 evrov, trenutno najdražji model GT pa je ocenjen na 34.890 evrov. Več o cenah modelov pa v prilogi spodaj.

Cenik – Peugeot 3008