Citroënova ponudba v največji meri bazira na družinam prijaznih vozilih. Prenovljeni dvojec, C4 Picasso in C4 Grand Picasso, združuje , zato ni čudno, da je eden glavnih prodajnih adutov znamke.

Spremembe zunanjosti glede na predhodnika so minimalne. Dobro oko bo opazilo prenovljen prednji del in opcijo dvobarvne strehe.  Poleg dvodelne maske hladilnika in razpotegnenje kromirane linije med največje novosti sodijo še nove serijske zadnje luči z osvetlitvijo svetlobnih vodnikov s tridimenzionalnim učinkom, ki so zelo prodorne in hkrati futuristične. Enoprostorec zdaj nudi pestro ponudbo za individualizacijo podobe z izborom štirih povsem različnih kombinacij notranjega ambienta.

Nadomestilo znamenite hidravlike

Citroën širi svojo filozofijo Advanced Comfort na vsa vozila. Med prvimi jo povzemata tudi C4 Picasso in C4 Grand Picasso, ki bosta s pomočjo novih tehnologij za potnike skrbela z boljšim blaženjem motečih dražljajev ter z olajšano uporabo vseh funkcij v avtomobilu. S tem je izboljšano preživljanje časa v potniški kabini, potniki pa so manj obremenjeni.

c4-picasso-7


V spremenjeni kabini je zdaj 7-palčna večopravilna enota 3D Citroën Connect Nav z zemljevidi Tom Tom. Sistem prinaša uporabniku odzivnejše delovanje in dodatne povezljivostne rešitve. Med novosti sodi tudi odpiranje prtljažnih vrat s pomikom noge.

Za večjo varnost se bodo kupci pri obeh C4 Picassojih odločali med številnimi novimi varnostno-asistenčnimi tehnologijami. Pri najmočnejšem dizlu BlueHDi 150 z nameščenim samodejnim menjalnikom EAT 6 je na voljo prilagodljiv tempomat s funkcijo ustavljanja, ostale različice pa lahko opremimo s sistemom za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu, nadzorom vozil v mrtvem kotu, samodejnim zaviranjem v sili, sistemom za opozorilo pri utrujenosti voznika, opozorilnikom za voznikovo nepozornost in prepoznavo prometnih znakov.

Imenske spremembe

Motorna paleta ostaja skoraj nespremenjena, saj so v ponudbo dodali le bencinski PureTech 130 S&S, 1.2-
litrski agregat s 96 kilovati, ki bo sodeloval s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom.


c4-picasso-2

Pri ponudbi paketih opremljenosti so spremenili poimenovanje, ki bo sedaj enotno za vse Citroënove modele. Osnovni paket je Live, sledita Feel in najbolje založeni paket Shine.

Dimenzijsko ostajata Picassoja nespremenjena. Grand je 164 milimetrov daljši od manjšega brata, ima večji prtljažni prostor in je 900 evrov dražji. Zaradi boljše opremljenosti in drugačne postavitve paketov, je nekoliko poskočila tudi cena med primerljivimi izvedenkami.

Za vstopni model bo potrebno pripraviti vsaj 21.870 evrov, za najbolje opremljeni pa 32.250 evrov.