Renault Captur – križanec z novim pečatom

Križanci so postali hit celotne zemeljske oble. Najboljši na domačih tleh pa je prav Renault Captur, ki je od leta 2013 našel več kot 5.000 lastnikov. Da pa se bodo še mnogi pridružili tej številki, je Renault na trg poslal prenovljenega in v vseh pogledih dodelanega Capturja.

Renault je predstavil še prenovljenega najmanjšega križanca, kompaktnega Capturja. Ta je po prenovi oblikovno in s paketi opreme nekoliko bližje Kadjaru in Koleosu, večjima bratoma iz francoske družine SUV-jev in se zdaj lahko pohvali z LED svetlobnim podpisom v obliki črke C.

V Capturju se zdaj nahajajo boljši materiali in podrobnosti, ki jih model na izhodu ne premore. Nov je najbogatejši sklop opreme Initiale Paris, vmesnik R-Link, ki je sedaj povezljiv z Android Auto sistemom in še nekateri varnostno-asistenčni sistemi, znani iz večjih Renaultovih modelov. Zdaj je na voljo tudi s sprednjimi parkirnimi senzorji, opozorilnikom mrtvega kota, prostoročnim parkirnim asistentom ter panoramsko zastekljeno streho.


Češnja na torti – Initiale Paris

Na voljo bodo štiri paketi opreme. Osnovni Zen ponuja ABS, ESP, pomoč pri speljevanju v klanec, 6 zračnih blazin, potovalni računalnik, meglenki spredaj, ročno klimatsko napravo, LED dnevne luči, 16-palčna platišča in multimedijski sistem Media Nav Evolution. Naslednji nivo je Intens, ki nudi senzor za dež, Full LED sprednje in zadnje luči, samodejno klimatsko napravo, električno poklopljiva in ogrevana zunanja ogledala, 17-palčna platišča ter navigacijski sistem Navteq.  Še več razkošja ponuja oprema Outdoor s sredinskim naslonom za roke spredaj, LED osvetlitvijo v kabini, R-LINK Evolution. Za najbolj petične je na voljo oprema Initiale Paris, ki vsebuje sistem za nadzor mrtvega kota, pomoč pri parkiranju 360 stopinj, oblazinjenje v napa usnju, LED dinamični smerokazi, gretje sedežev spredaj in ozvočenje Bose.

Captur po prenovi nudi več možnosti prilagoditve kupčevim željam. Skupno bo tako na voljo kar 24 različic, vsaka z zgoraj naštetimi petimi sklopi opreme. Pod motornim pokrovom boste lahko izbirali med bencinskima motorjem 0,9-litrskim TCe z 90 KM in 1,2-litrskim TCE s 120 KM. Dizelski nabor pa predstavlja 1,5-litrski dCi z 90 ali 110 KM.


Najmočnejši turbobencinar ter šibkejši dizel bosta na voljo tudi s samodejnim EDC menjalnikom. Vstopna cena prenovljenega Capturja z opremo ZEN ter osnovnim bencinskim motorjem znaša 15.790 evrov, medtem, ko bo za dizelski motor potrebno odšteti vsaj 17.890 evrov.

Renault Captur

Borec ”križarske” vojne! – Renault Clio dCi 110 Intens

Renault Captur Helly Hansen