Honda Jazz: Najmanjša japonka z motorjem nove generacije

Prenovljeni član Hondine družine bo na ceste zapeljal z novim 1,5-litrskim bencinskim agregatom i-VTEC s 94 kilovati, ki naj bi po podatkih tovarne porabil 5,4 litrov na sto kilometrov in izpustil 124 gramov CO2 na kilometer.

Poleg ročnega menjalnika bo na voljo še posodobljen neskončnostopenjski samodejni menjalnik CVT. Motor bo na voljo le s paketom Sport. Ostali paketi pa bodo še naprej imeli vgrajen 1,3-litrski bencinski agregat i_VTEC.

Novi paket Sport prinaša nekaj posebnih karoserijskih dodatkov. Rdeče obarvani sprednji usmerjevalnik zraka, zadnji difuzor, posebne pragove, zadnji usmerjevalnik zraka, žaromete LED in meglenke ter črno obarvana 16-palčna platišča. Japonski proizvajalec vozil je pri paketu Sport prenovil tudi potniško kabino novega Jazza z unikatnim oblazinjenjem s kontrastnimi oranžnimi šivi in usnjenim volanskim obročem ter usnjeno prestavno ročico.

Spremembe v primerjavi s predhodnikom so manjše. Nekoliko so spremenjeni žarometi, drugačna odbijača in nekaj novih barvnih kombinacij zunanjosti. Na seznamu serijske opreme so se znašli aktivni sistem za zaviranje v sili, avtomatski prižig žarometov in tempomat, višji paketi opreme pa pridobijo še opozorilo na čelno trčenje, sistem za nenamerno menjavo voznega pasu in sistem za prepoznavo prometnih znakov. Na seznamu dodatne opreme so še brezstičen dostop, 7-palčni zaslon na dotik in kamera za vzvratno vožnjo.


Honda bo vse ostale podatke razkrila na prihajajočem salonu v Frankfurtu.

Honda Civic Type R – vrnitev v legendarnem slogu!

Honda Civic Grand – eleganca z mogočnim karakterjem!


Honda Civic – Japonska raketa za Evropo!