Nissan Qashqai – Prenovljen revolucionar segmenta

Pri Nissanu se radi pohvalijo, da so prvi, ki so združili praktičnost kombilimuzine s terensko oddaljenostjo od tal. Kar 10 let je od tega, ko so na trg poslali prvo prodajno uspešnico, prvega Qashqaia, ki je skupno požel 19 nagrad avto leta in dosegal 10,5% tržni delež v segmentu.

Druga generacija je bila tokrat deležna prenove, da ostaja konkurenčna in da bodo z njo še naprej dosegali visoke prodajne številke. Kar 65 jih vsak mesec odpeljejo ponosni slovenski kupci.

Prva prenova, sicer subtilna, je vidna zunaj. Linije so si pri Nissanu prizadevali začrtati nekoliko bolj premium,  kar so dosegli s spremenjenim nosom in zadkom. Nov je logotip, drugačne so dnevne luči in v višjih paketih opreme tudi spremenjeni žarometi, ki lahko tokrat v celoti svetijo v LED tehniki. Manj vidni so parkirni senzorji, posodobljena maska pa bo višala uglednost vozila.


Na zadku se nahaja nov odbijač z dodanimi okrasnimi elementi v srebrni barvi, ter stilska antena. Na vozilo lahko nadanete drugačna platišča ter dve novi barvi. Sam dizajn pa je izboljšavo prinesel tudi na področju aerodinamike.

Znotraj so dvignili kakovost z uporabo boljših materialov, spodaj prisekanega volana, ki omogoča lažje vstopanje in izstopanje. Sedeli boste lahko na posebnih sedežih odetih v napa usnje, ki bodo tokrat prvič električno nastavljivi in opremljeni s spominskim paketom. Ozvočenje lahko tokrat zvok predvaja na osmih zvočnikih, od katerih sta dva nizkotonca nameščena v prostoru za rezevno pnevmatiko. Sistem je BOSE razvil posebej za prenovljenega Qashqaia.

Dodana je nova, najvišja stopnja opreme Tekna Plus, ki spremeni barvo strešnih nosilcev in pokrovov ogledal v srebrno, ter postreže z usnjeno notranjostjo. Ponuja stekleno streho, premium sedeže s spominsko nastavitvijo in ogrevano prednje steklo.


Motorji so poznani in ostajajo isti.

Poudariti pa gre 1,5 literski dizelski agregat, ki s svojimi 99 grami izpusta CO2 plina predstavlja najbolj ekološko vozilo med konkurenco.

V pričakuvanju, v kombinaciji z 1,6 literskim dizelskim agregatom, je Propilot 1.0, katerega pričakujejo v prihodnjem letu. Sistem bo sam vzdrževal vožnjo za vozilom vse do hitrosti 60ih kilometrov na uro, kasneje pa bo sistem držal vozilo znotraj voznega pasu. Sistem samodejnega zaviranja v sili je izboljšan in zdaj prepoznava tudi pešce. Polna LED tehnologija luči pa ravno tako ponuja prilagodljiv snop, ki se prilagaja glede na zasuk volana vse tja do 160km/h.

Pomembna sprememba je tudi dodatna zatesnjenost hrupa ceste v notranjosti in pri dizelskem motorju dodatna zatesnitev hrupa motorja, na kar bodo vplivali tudi generatorji zračnih vrtincev nameščeni na spodnjo stran odbijača.

Kljub višji doraslosti vozila bo cena glede na tisto pred prenovo med 1.000 in 1.500 EUR nižja. Vozilo bo dobavljeno s sedmimi leti oziroma 160.000km jamstva. S tem pa uvoznik načrtuje zadržati visoko prodajo vozila.

Križanec Nr.1 – Nissan Qashqai 1.6 dCi 360°

Tu in tam in vsepovsod – Nissan Qashqai 1.6 DIG-T 360°