Volkswagen Polo – Že šestič!

Tokrat je na naše ceste zapeljala nova, že šesta generacija Volkswagen Pola. Izdelanih je bilo 14 milijonov primerkov, Polo pa predstavlja tretjega najpomembnejšega predstavnika znamke Volkswagen.

Ni pa to zadnja letošnja okrepitev, saj bo do konca leta znamka lansirla še Tiguana Allspace, ter novi model T-Rock, ki se nahaja v sicer velikosti modela Polo, a predstavlja vse bolj priljubljen SUV segment. Volkswagen je letos prodal že 8.200 vozil in še vedno ostaja najbolj prodajana znamka v Sloveniji. Segment v katerem se nahaja Polo predstavlja 40 odstotkov vseh prodanih vozil pri nas. V prihodnjem letu pa bo na naše ceste pričakovano zapeljalo več kot 2.400 novih.

Po 40ih letih je ta generacija novega Pola prejela oblikovno logičnega naslednika. Od predhodika je pridobil dobrih 8, medosna razdalja pa je zrasla za 9 centimetrov. Povečan je tudi prtljažni prostor.


Več priljubljene individualizacije

Zunaj je na voljo 14 karoserijskih barv, široka je paleta aluminijasih platišč od 15 do 17 palcev. V notrajosti dizajn narekujejo ravne linije ter višje premaknjen multimedijski vmesnik. Sredinska konzola je obrnjena proti in tako tudi podrejena vozniku. Na voljo je veliko različnih dekorativnih elementov. Te si bodo kupci lahko izbirali v rdeči, modri, sivi in drugih barvah, s tem pa je povečana možnost individualizacije. Premierno je predstavljen digitalnni zaslon med merilniki z velikostjo 10ih palcev, njegov prikaz pa si je mogoče prilagoditi po naših željah.

Medijske enote so vse na voljo v barvni tehnologiji, v osnovi je ekran 6,5 palčen, ki ga je možno nadgraditi z 8 palčnim zaslonom. Povezljivost s pametnimi telefoni je možna prek znanih vmesnikov Mirror link in Android auto.

Zahvaljujoč standardni platformi je Polo pridobil ogromno asistenčnih sistemov. Tako bo novi model dobavljiv rear view oz. vzvratno kamero, pomočnikom pred naletom front assist, možno bo samodejno parkiranje s sistemom park assist, nadzor mrtvih kotov blind spot, in prilagodljiv tempomat.


V Sloveniji bodo od začetka prodaje na voljo 75 konjski litrski motor, ter 85 kilovatni z enako prostornino in s turbopuhalom. Prihodnje leto pričakujemo tudi močnejši 1,5-litrski TSI agregat s 150 konjskimi močmi, dizelsko različico in tudi različico TGI na stisnjen zemeljski plin.  Kasneje se bo pridružila različica GTI, ki bo iz 2-literskega agregata razvila 200 konjev, ter e ponašala s številnimi športnimi dodatki.

Ob prihodu na trg že lahko izberemo različico Beats, ki bo v notranjosti prinesla 6 zvočnikov, nizkotonec in 300W igralne moči. V paketu pa bodo tudi 16 palčna aluminijasta platišča. Za osnovno različico Trendline in atmosferskim literskim motorjem boste odšteli vsaj 12.591 EUR, dobrih 600 EUR več bo stal Comfortline, cene modela Highline pa se začnejo pri 14.931 EUR.

Volkswagen T-roc: križanec po ljudskem receptu!

Sveti se kot zlato. – Volkswagen Golf Comfortline 1.0 TSI DSG

Volkswagen Sportsvan: Osvežitev tudi za enoprostorskega golfa