O takšnih SNEŽNIH PLUGIH lahko Slovenija samo SANJA!

Nekatere dele Slovenije je že pobelil prvi sneg. Zimske službe pa so, kot vedno, pripravljene na najhujše zamete. Kmalu pa njihove ”pripravljenosti” ne bomo več rabili, saj bodo klasične snežne pluge zamenjali ”ta pametni”!

Mercedes je svojo avtonomno tehnologijo vgradil v štiri zmogljive vlačilce Arocs 2045 AS 4×4, jih opremil s snežnimi plugi, združil v konvoj ter usmerili v čiščenje letališke steze z uporabo najnovejšega vmesnika za daljinsko upravljanje.

Na prednjem koncu Arocsa se nahaja hidravlični plug širine osmih metrov, na zadku pa je pritrjen pometalec, ki je nameščen kot polpriklopnik ter ima samostojen pogon šestvaljnega agregata. Kombinacija traktorja s plugom in polpriklopnika je dolga 23 metrov ter v delovnem stanju tehta približno 25 ton.

Vodja konvoja vozi (oziroma je vožen) v prvem vlačilcu ter daljinsko upravlja ostala vozila z nadzorom krmiljenja, zaviranja, menjalnika, diferencialov, perifernih naprav in pomožnih funkcij – od zagona do trenutka, ko so vozila parkirana.

Praktični prikaz pluženja letališke steze s štirimi vlačilci so izvedli v nekdanji zračni bazi Pferdsfeld, sistem pa naj bi po zagotovilih proizvajalca omogočal kombinacijo do 14 enot. Za upravitelja letališča predstavlja bistveno prednost hitro in natančno čiščenje steze brez težav, ki jih sicer povzroča slaba vidljivost in posledična zapletena koordinacija v razmerah sneženja, saj za usklajenost poskrbijo uporaba metode DGPS in najsodobnejših tehnologij medsebojne komunikacije vozil.

Kdaj bo sistem pluženja prilagojen za avtoceste še ni znano. Vsekakor pa se slovenski vozniki ne bi branili avtonomnega plužnega konvoja, ki bi redno čistil najbolj obremenjeni del avtoceste. In to brez opravičil ter izgovorov.

NEVERJETNO: Preveri, kaj boš dobil od policistov, če boš v prihodnjih dneh napihal 0,0!

POZOR: Takšne zaplete lahko pričakujete pri prečkanju slovenske meje v prihodnje! Letošnji zastoji so morda le začetek!