Inženirji upoštevali novinarsko kritiko: Mazda MX-5

Čeprav se kaj podobnega redko zgodi, je Mazda v svojo prenovljeno MX-5 vključila mnenja avtomobilističnih novinarjev. No, to pa ni kar tako…

In kaj so Japonci pravzaprav implementirali. Prevetrena različica Mazde MX-5 bo namreč prvič od obstoja modela ima vgrajen teleskopsko prilagodljiv volan, ki se lahko pomakne proti vozniku za do 3 centimetre. Seveda to pomeni, da bi MX-5 pridobil nekaj dodatnih kilogramov, če ne bi Japonci elegantno jeklene dele volanskega sklopa zamenjali z aluminijastimi, zato razlike v masi ni.

Druga novost pa je zmogljivejši 2,0-litrski bencinski motor. Slednji ne bo več proizvedel ‘samo’ 118 kW (160 KM) moči, pač pa so moč povečali na 132 kW (180 KM), takisto navor z 200 na 205 Nm, največje število vrtljajev pa se je s 6.800 prestavilo na 7.500 vrtljajev. Povečana zmogljivost je prinesla še nekaj dodelav motorja, saj so inženirji namestili močnejše ventile in povečali čas delovanja. Poleg tega so celo zmanjšali maso bata in vodil ter vgradili razširjena izpušni kolektor in izpušna vrata. Za manj glasnosti motorja so vgradili dvojni masni vztrajnik in nov dušilec za rezanje visokofrekvenčnega hrupa.

Osveženo Mazdo MX-5 pri nas pričakujemo jeseni.

Perfekcija! – Mazda MX-5 G160 Revolution Top

Najbolj vroča ‘frizerja’ v mestu! – Mazda MX-5 vs. MINI Coopes S Cabrio

Tako podobna, a tako zelo različna! – Fiat 124 Spider 1.4 Multiair Turbo Lusso