Singer je svojega prvega Porscheja 911 iz leta 1990 zasnoval in spremenil v vsestranski tekmovalni stroj, katerega bo stranka vozila na številnih preizkušnjah širom sveta.

Singer je od naročnika dobil nalogo izdelati dva avtomobila, enega v barvi Parallax White, namenjenega hitrim puščavskim relijem, in drugega v ”Korzika rdeči” barvi za prireditve, kjer je želena visoka hitrosti ter dober oprijem.

Singer je v partnerstvu s slavnim strokovnjakom za izdelave reli izvedb modela Porsche 911, Richardom Tuthilom, spremenil Porsche 911, ki mu omogoča tekmovanje v terenskih dirkah in prikaz njegovih veličastnih terenskih zmogljivosti.

Na vozilu so značilne spremembe, ki vključujejo povečano višino oddaljenosti od tal, vključno z nastavljivim hodom in trdoto vzmetenja. Sekvenčni dirkalni menjalnik s sprednjim, srednjim in zadnjim diferencialom z omejenim zdrsom ter stalni pogon na vsa štiri kolesa.

Porsche 911 Safari je opremljen s 3,6-litrskim zračno hlajenim šestvaljnim motorjem s 450 KM in 570 Nm navora. Karoserija je narejena iz ogljikovih vlaken, primerna za hitro zamenjavo in enostaven dostop do mehanskih sklopov.

Platišča na reli Porscheju so kovana iz aluminija premera 16 palcev s terenskimi pnevmatikami BF Goodrich. Zavore so 4-batne jeklene kolutne, povezane s hidravlično ročno zavoro.

Druge specializirane specifikacije vključujejo rezervoar za gorivo velikega dosega, polno kletko s FIA certifikacijo, sistem za rehidracijo voznika in navigatorja. V sprednjem in zadnjem prostoru za shranjevanje najdemo dirkalna kolesa ter pnevmatike medtem ko sta v kabini nameščena tekmovalna sedeža narejena po meri.

Kolikšen je finančni zalogaj takšnega projekta, pa zaenkrat ostaja skrivnost.