Iz Stuttgarta je zapeljala nova zvezda, popolnoma nova generacija vozila Mercedes-Benz razred C.

Peta generacija se bo ponovno postavila ob bok ustaljenih konkurentov, kot sta BMW serije 3 in prenovljeni Audi A4. Novi Mercedes-Benz razred C prinaša več športnosti, tehnologijo iz razreda S in elektrifikacijo pogonskih sklopov.

Oblikovno bi lahko rekli, da iz določenih kotov spominja na odhajajočo generacijo, vsekakor pa ne moremo zanikati vpliva večjega S. Izgled maske, raznih zračnih reži in okrasnih elementov se bo spreminjal glede na izbiro paketa. Prav tako bodo različna platišča velikosti 17- do 19-palcev.

Čeprav oblikovanje ni dramatično drugačno od starega W205, je pod kožo vse novo. Daljše je medosje, širši so sprednji in zadnji koloteki, le višinsko je nekoliko nižji. Vsi motorji v paleti so elektrificirani, priključni hibrid pa bo omogočal kar 100 kilometrov električne avtonomije. Mercedes je umaknil vse šestvaljne enote, ostajajo le turbinsko podprti bencinski ali dizelski štirivaljniki z 48-voltno blago-hibridno tehnologijo.

Začetek lestvice zastopa 1,5-litrski bencinar v stopnjah C180 s 170 KM in C200 z 204 KM. 2-litrska bencinska enota z 258 KM poganja modela C300 in C300 4MATIC. Blago-hibridni sistemi skrbijo za prefinjeno delovanje stop/start sistema, zmanjševanje porabe in izpustov, obenem pa dovajajo dodatnih 20 KM »boosta« pri pospeševanju.

Dizelski oddelek zastopa le 2-litrska enota, prvič pri Mercedesu povezana z lahko-hibridno tehnologijo. V vstopnem C200d ima 163 KM, C220d premore 200 KM, zmogljivejši C300d prejme 265 KM. Čez celotno paleto je tokrat standarden devetstopenjski samodejni menjalnik.

Priključnega hibrida sestavljajo 2-litrski bencinski motor, elektromotor s 129 KM in 25,4 kWh baterija. Skupna moč sistema je odmerjena pri 313 KM in 550 Nm navora. Z izbiro opcijskega 55 kW hitrega polnjenja, se bo dalo baterijo napolniti v 30 minutah in nato prevoziti do 100 kilometrov.

Osrednja točka novega C je zagotovo notranjost. Ponovno se oblikovno naslanja na večjega razred S, kjer v slogu novih smernic najdemo pokončen sredinski zaslon, ločene digitalne merilnike in novo oblikovanje zračnikov. Z najnovejšim MBUX informacijsko-zabavnim vmesnikom upravljamo preko osnovnih 10,25- in 9,5-palčnih zaslonov ali večjih 12,3- in 11,9-palčnih enot.

Prva naročila novega Mercedesa razred C bodo po stari celini začeli pobirati s 30. marcem, prvi primerki naj bi se po cestah zapeljali že poleti.