Najuspešnejši model znamke Mercedes-Benz je od leta 1946 dalje bil proizveden v preko 14 milijonih primerkov. Razred E z aktualno prenovo ne kaže znakov staranja.

Razred E v svojem portfeliju ponuja limuzino, kupeja, kabrioleta, karavana in njegovo terensko all-terrain. Prav vsi so bili deležni prenove. Ta vključuje novi sprednji del. Obvezna pri tovrstnih prenovah je nova grafika žarometov in zadnjih luči, ki so pri limuzini temeljito spremenjene in so sedaj bolj položne in dvodelne.

Potniška kabina prinaša nove materiale ter barvne kombinacije. Volan se pohvali z novo razporeditvijo in delovanjem gumbov za upravljanje. Ti sedaj delujejo na dotik, oziroma kapacitivno. Pametnejši je postal še radarski tempomat, ki zna samodejno prilagajati hitrost glede na omejitve. Kamere spredaj pa nadzirajo stanje semaforja.

Podpora elektrike

Tako dizelski kot bencinski dvolitrski štirivaljnik sta postala 48-voltna blaga hibrida. Glavna funkcija 15-kilovatnega električnega pomočnika je ponovni zagon motorja ob ugašanju pri postankih, pa tudi pomoč pri pospeševanjih, ki jo zagotavlja 200 Nm dodatnega navora.


Dizelske različice ponujajo razpon moči od 110 do 243 kW (150 do 330 KM), bencinske pa od 145 do 270 kW (197 do 367 KM), pri čemer so vse različice serijsko opremljene z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Enako velja tudi za najbolj okolju prijazne priključno-hibridne različice, ki so na voljo v bencinski ali dizelski izvedba in v kombinaciji s pogonom na zadnji ali vsa štiri kolesa.

V obeh primerih gre za že omenjena dvolitrska motorja, ki sta nadgrajena z 90-kilovatnim elektromotorjem. Posledično bencinski 300 e zmore sistemsko moč 235 kW (320 KM), dizelski 300 de pa 225 (306 KM). Oba imata vgrajeno 13,5 kWh litij-ionsko baterijo, katerega zaloga energije zadošča za približno 50 kilometrov popolnoma električne vožnje (po WLTP).

Slovenski kupci bodo za osnovno dizelsko izvedbo morali odšteti 51.900 evrov. Osnovni bencinar pa stane dva tisočaka več. Karavanski T ceno dvigne za 3.500 evrov, »terenski« all-terrain pa za 6.000. Pri dvojcu kabriolet in kupe se cene za slednjega začnejo pri 57.570 evrih (bencinski E200), medtem ko izvedba s klasično platneno streho stane dodatnih šest tisočakov.