Turistično združenje Portorož je pripravilo oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, v kateri sodeluje kar 17 turističnih ponudnikov z destinacije Portorož in Piran. Tuje goste bodo začeli nagovarjati junija, računajo pa tudi na podaljšanje sezone v jesen.

Turistično združenje Portorož tudi letos pripravlja celovito oglaševalsko kampanjo, s katero bodo v prvi vrsti nagovorili slovenske goste. Gre za nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči fičko. Letos zgodbo nadaljujejo z istimi igralci, fička pa je nadomestil modernejši, električni Fiat 500. Oglasi s sloganom Naprej v Portorož in Piran se od danes dalje vrtijo na vseh večjih slovenskih TV kanalih. Kampanja je podprta tudi s spletnim oglaševanjem, ki bo trajalo vse do konca novembra.

»S Turističnim združenjem Portorož in s kampanjami, kot je ta, ozaveščamo ljudi, da je vračanje k že preskušenim načinom dopustovanja v sodobni preobleki lahko nekaj novega. Zato smo danes tu, da pokažemo, da so pretekle izkušnje odlično izhodišče za svetlejšo prihodnost na poti ‘Naprej v Portorož in Piran’, kjer sta tako slovenski kot tuj turist vedno dobrodošla.« S temi besedami je projekt pozdravil podžupan Občine Piran Karlo Radovac.

Državni sekretar Andrej Čuš je pohvalil trud Turističnega združenja Portorož, da razširi turistično ponudbo na vse leto in poudaril pomen individualne, butične ponudbe. Dodal je še: »V zadnjem času smo priča postopnemu, varnemu sproščanju ukrepov. Poznajo se številni pozitivni premiki in stanje v državi se izboljšuje. Upam, da bodo vsi nastanitveni obrati kmalu lahko odprli svoja vrata.«

Pred nami je še ena sezona, v kateri bo ključen domači gost. Dobra polovica, približno 55 %, jih še ni izkoristila turističnih bonov in lani jih je bilo največ porabljenih prav v piranski občini. Ta ukrep je bil eden izmed odločilnih dejavnikov, ki so pripomogli k temu, da so v Portorožu in Piranu lansko poletno sezono zaključili z enakimi ali celo boljšimi rezultati (septembra 2020 so na primer našteli kar 30 % več prenočitev) kot leto poprej, v vsem letu 2020 pa so zabeležili »le« 30-odstotni upad prenočitev v primerjavi z rekordnim letom 2019.

Fiat 500 3+1: Povečana praktičnost z enimi novimi vrati