Po klasični kombilimuzini in kabrioletu so pri Fiatu razkrili še tretjo karoserijsko verzijo svojega električnega malčka z oznako 500 3+1.

Posebnost Fiata 500 3+1 so dodatna četrta vrata na desnem boku. Le-ta se, skupaj z B stebričkom, odpirajo nazaj in olajšajo dostop do zadnjih sedežev. Zaradi varnosti pa jih je mogoče odpreti le takrat, ko so odprta sprednja vrata. Gre za na videz posrečen, a v praksi malce manj uporaben. Takšno zasnovo vrat sta, na primer, imela tudi Mini Clubman in Mazda RX-8. Dober predstavnik zasnove pa je Hyundai Veloster.

Kljub dodatnim vratom je 3+1 le 30 kg težji od običajnega električnega Fiata 500. Dodatna masa naj ne bi vplivala na vozne lastnosti ter na porabo energije. Ob začetku prodaje je prav tako na voljo v posebni verziji La Prima.

Ta prinaša tri posebne karoserijske barve, led žaromete, dvobarvna platišča in kromirane dodatke, v notranjosti pa sedeže, volanski obroč in armaturno ploščo iz eko usnja ter še cel kup drugih kosov opreme. S številnimi pripomočki in asistenčnimi sistemi je za varnost dobro poskrbljeno, na krovu je tudi sodoben infotainment z 10,25-palčnim zaslonom.


Osnovni model z baterijo kapacitete 23,8 kWh in motorjem moči 70 kW (95 KM) zmore pospešek do stotice v 9,5 sekunde, največjo hitrost 135 km/h in doseg do 180 kilometrov. Zmogljivejše verzije so opremljene z baterijo kapacitete 42 kW ter motorjem z močjo 87 kW (118 KM). Ta za pospešek do 100 km/h potrebuje okroglih devet sekund, dosega hitrosti do 150 km/h in prevozi do 320 km z enim polnjenjem.

Cene (brez upoštevane subvencije) so vse prej kot nizke, saj vstopni model v Italiji stane 26.150 evrov, uporabnejša različica z zmogljivejšo baterijo pa celo 29.900 evrov.