Novi BMW serije 2 Coupe je razkrit. Z drznim oblikovanjem, vendar pohvalno brez velikih ledvičk in dinamično usmerjenostjo je dvojka postala vse, kar je nekoč bila serija 4. Sicer se pod površjem skriva ravno platforma serije 3 in serije 4 s konfiguracijo zadnjega ali štirikolesnega pogona. Posledično takšna zasnova omogoča vgradnjo šestvaljnih motorjev, kakršnega najdemo pod pokrovom nabrušenega M240i.

Nova generacija kupejevske serije 2 je od prejšnje zrasla v vseh merilih, le pri masi so zaradi povečane uporabe aluminija odvrgli nekaj odvečnih kilogramov. Celotna struktura je bistveno bolj toga, ohranja tudi značilno idealno 50:50 razporeditev mase. Sorodnost s serijo 4 so oblikovalci pozabili pri kreiranju sprednjega konca, kjer najdemo bolj konvencionalno masko z manjšima ledvičkama, ki lahko glede na potrebe hlajenja zapirajo zračne reže.

Ob straneh sprednjega odbijača so dodali trikotna zračnika, obliko LED žarometov pa je navdahnila klasična serija 02. Dodatek M Sport opreme pri vstopnih modelih prinaša športne odbijače, črne okrasne elemente in standardna 18-palčna platišča. M240i v vrhu ponudbe je še bolj našpičen, z agresivnimi odbijači, manjšim krilcem na prtljažnih vratih, 19-palčnimi platišči in dvema večjima izpušnima cevema.

V notranjosti takšne oblikovne drame kot pri zunanjem dizajnu ni, je sicer precej napredovala od predhodnika. Armaturna plošča z 12,3-palčnim informacijskim zaslonim in 10,25-palčnimi digitalnimi merilniki (ti so osnovno še vedno analogni) je praktično prenesena iz serije 4. Izpostavljajo nizek položaj sedenja za najboljše občutke vožnje in izboljšan potniški ambient, medtem ko prtljažni prostor ponuja 20 litrov več prostornine.


Aktualno motorno paleto serije 2 Coupe začenja bencinar z oznako 220i, katerega poganja 2-litrski štirivaljnik s 184 KM in 300 Nm navora, dovolj za pospešek do stotice v 7,5 sekundah. Kasneje lahko pričakujemo enak motor v močnejši konfiguraciji z oznako 230i. V ponudbi ostaja dizelska izbira v obliki modela 220d, z 2-litrskim štirivaljnim motorjem s 190 KM, podprtim z 48-voltnim blago-hibridnim sistemom, ki zmanjšuje porabo in izpuste ter po potrebi poskrbi za dodatnih 11 KM moči. Pospešek do stotice je odmerjen pri 6,9 sekundah. Vredno je omeniti, da sta oba modela »220« opremljena s samodejnim menjalnikom in izključno zadnjim pogonom.

Na vrhu ponudbe do prihoda nestrpno pričakovanega M2 kraljuje M240i xDrive. Uporablja enak prisilno polnjen 3-litrski šestvaljni vrstni motor kot M440i, z identično močjo 374 KM in 500 Nm navora. Vsa energija se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika pošila na štiri konce, preko xDrive štirikolesnega pogona. Poskok do stotice se zgodi samo 4,3 sekundah, najvišja hitrost znaša 250 km/h. BMW kljub stalnem štirikolesnem pogonu obljublja večjo naravnanost k pogonu zadnjega kolesnega para, za pravo dinamiko in enostavno drsenje čez zavoje poskrbi še elektronsko nadzorovan M Sport diferencial.

Kupejevsko dvojko gre v Sloveniji pričakovati pozno jezeni, takrat bodo znane tudi uradne cene. V rodni Nemčiji se cene sicer pričnejo pri slabih 37 tisočakih, za M240i pa je potrebno odšteti najmanj 56 tisoč evrov.