Bavarci poskušajo poleg električne energije svojo srečo najti v tehnologiji vodikovih gorivnih celic, namreč pričeli so s testiranjem skoraj serijske oblike prototipov i Hydrogen NEXT.

V bistvu gre za X5 predelanega na gorivne celice, preden bodo predstavili končno inačico maloserijskega modela, napovedanega za prihodnje leto. Testni X5 bodo na evropskih cestah prestajali preizkuse v realnih razmerah, kar bo odlična popotnica za realizacijo načrta redne prodaje vozila na gorivne celice, predvidoma v letu 2025.

Prototip i Hydrogen NEXT uporablja sistem gorivnih celic razviti v sodelovanju s Toyoto in lahko v dveh CFRP tankih sprejme do šest kilogramov vodika. Gorivna celica in pripadajoča baterija lahko ustvarita skupnih 374 konjev, dovolj za doseg vozne dinamike, po kateri je znana nemška znamka.

Frank Weber, član uprave BMW AG, zadolžen za nadzor razvoja je dejal: »Tehnologija vodikovih gorivnih celic je lahko privlačna izbira za trajnostne pogonske sisteme, zlasti v večjih avtomobilih. Zato je preskušanje skoraj dokončanih vozil s pogonom na vodikove gorivne celice, pomemben mejnik naših raziskovalnih in razvojnih prizadevanj.«