Nemški predelovalec Brabus je ugodil željam kupcev, katerim se zdi polnovredna AMG izvedenka razreda G prešibka in premalo vpadljiva. Namreč pripravili so novega Rocket 900 z norimi odbijači, masivnim strešnim krilcem in presežki moči.

Brabus namerava izdelati samo 25 primerkov zloveščega razreda G, prav vsak bo brez davkov kupce olajšal za 480.059 evrov. Vrtoglavo ceno opravičujejo z mogočno predelavo 4-litrskega twin-turbo V8 motorja, povrtanega na novo prostornino 4,5-litra in podporo dveh večji turbopuhal.

Rezultat je prej omenjenih 900 KM in elektronsko omejenih 1.250 Nm navora. Takšna količina moči omogoča pospešek do stotice v 3,7 sekundah in doseg najvišje hitrosti 280 km/h, omejene z namenom varovanja pnevmatik – modra odločitev, še posebej zaradi 2,5-tonske mase Rocketa. Sicer motorju več čistega zraka dovajata bolj odprta sprednja maska in dodatni zračniki, za boljšo zvočno simfonijo pa poskrbi izpuh iz nerjavnega jekla.




Na zunaj nam takoj pade v oči dodatno okovje iz karbonskih vlaken. Iz tega materiala so izdelali nov pokrov motorja, sprednjo masko, zadnje krilce, zunanji ogledali, poglobitev sprednjega odbijača, zadnji difuzor in celo kljuke vrat. Prav tako so iz lahkega materiala izdelani 100 mm širši kolesni loki in obrobe kovanih 24-palčnih platišč. Že zelo kričeče oblikovanje popestrijo številne rdeče podrobnosti, nekakšna značilnost Brabusovih izdelkov, z rdečo barvo so se pogumno poigrali tudi v notranjosti.

Med ostalimi spremembami najdemo novo nastavljivo vzmetenje, ki omogoča znižanje podvozja za 45 mm, v kabini pa sta zadnjo klop zamenjala dva individualna sedeža. V sredinski konzoli podobno kot pri Maybachu domuje hladilnik, dodali so temperirane nosilce pijače in zložljivi mizici.