Znamka iz Ingolstadta s pridom izpopolnjuje vrzeli svoje Q kolekcije. Njena dejanja se odražajo v prodajnih številkah, saj so športni terenci s štirimi krogi na maski vse bolj priljubljeni med kupci.

Po štirih letih se predstavlja prenovljeni Audi Q2. Dodelan videz, nova svetila, posodobitev tehnologije ter elektronskih pripomočkov. Ob vsem napredku in digitalizaciji je to še eden redkih Audijev s stikali ter vrtljivim gumbom za upravljanje multimedijskega vmesnika. Vsekakor dobrodošla lastnost za voznike stare šole. No, kakšno napredno reč je tudi možno dokupiti kot je digitalna instrumentna plošča v velikosti 8,3-palca. Slednja ponuja mnoge individualne poglede od pregleda nad ogromno reliefno navigacijo do razpršenih številk statusa vozila ter stanja posameznih parametrov.

Največkrat boste prisegli na klasiko z velikima ”analognima” števcema za obrate ter hitrost na zaslonu, medtem ko vmesni prostor med njima še zmeraj ponuja jedrnat prikaz medijev, telefonskega imenika, potovalnega računalnika oziroma navigacijo.


Stvar, ki jo lastniki ter vozniki Audijev cenijo in so zanjo tudi pripravljeni plačati več, je ergonomija kvaliteta izdelave in materialov. Vse to velja tudi za testni Q2, kljub temu da gre velikostno gledano za vstopni model v Q svet. Paket S Line prezenco dvigne še stopničko višje. Usnjen, prirezan volanski obroč, kovinski elementi okoli klimatske naprave in zračnikov, gumb za nastavitev glasnosti, … Vsaka stvar ima premium prizvok.

Prostor je glede na zunanje mere v potniški kabini suvereno odmerjen, saj se bodo zadaj udobno namestili trije otroci ali dve odrasli osebi. Prtljažnik nudi funkcionalnost z nastavitvijo višine police. V osnovi ponuja 405 litrov prostora, s podiranjem naslonjal druge vrste pa ustvarimo ”kubik” prostora.

3,5-litra?

Oznaka 35 TFSI pri Audiju stoji pred kategorijo moči med 145 in 159 KM, zato sem spada 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki občasno izklopi dva valja. Motor je spojen s 7-stopenjsko avtomatiko, ki z uravnavanjem botruje k nižji porabi goriva. Na testu se je ta gibala med 6 in 7 litri na 100 prevoženih kilometrov. Čeprav so vozila s štirimi krogi znana predvsem po štirikolesnem pogonu Quattro, je sprenji pogon čisto posrečena kombinacija. Kupci bodo takšen kaliber avtomobila v veliki meri vozilo po asfaltiranih podlagah in le redko zapeljali po makadamu, kaj šele preizkušali zmogljivosti v zahtevnejših cestnih razmerah.

Enako velja za zmogljivost. 150 glava konjenica je dovoljšnja za obvladovanje 1.290 kilogramov težkega premium mestnega terenca. Vozne lastnosti so suverene, pohvaliti gre mehkobo upravljanja z vozilom, medtem ko je vzmetenje s paketom S Line nekoliko trše, a to je stvar okusa. Vsekakor v tem primeru sovpada s karakterjem vozila.

Še k računu. Vstopni model se začne pri 31.880 evrih. Z izbiro močnejšega motorja, opreme S Line, živahne barve ter ostalih tehničnih kot modnih dodatkov se povzpnemo na 43.410 evrov. Veliko boste rekli, vendar ime, kvaliteta ter tehnologija stanejo, obenem pa primerljiva konkurenca ni nič bolj ugodna.

Specifikacije – Audi Q2 35 TFSI S Line

Vrsta motorja: Turbobencinski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 1.498 ccm
Moč motorja: 110 kW (150 KM) pri 5.000 vrt./min
Navor: 250 Nm pri 1.500  vrt./min
Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 218 km/h
Pospešek: 8,6 s
Poraba na testu: 6,8 l/100 km
Rezervoar: 50 l
Mere vozila: 4.208 mm x 1,794 mm x 1.508 mm
Masa vozila: 1.290 kg
Medosna razdalja: 2.601 mm
Prostornina prtljažnika: 405-1.050 l
Cena osnovnega modela: 31.880 EUR
Cena testnega modela: 43.410 EUR

Športni terenec kot se šika! – Audi Q5 2.0 TDI Quattro Sport