Drugi serijski model v sklopu projekta INDIA 2.0, za katerega je na indijski podcelini odgovorna družba Škoda Auto, se bo imenoval Slavia. Pred njim je podjetje že predstavilo model Kushaq.

Nova limuzina iz segmenta A0 s svojim imenom obuja spomin na začetke družbe Škoda Auto. V letu 1896 – eno leto po ustanovitvi podjetja – sta Václav Laurin in Václav Klement uspešno začela s prodajo svojih prvih koles, ki sta jim nadela ime Slavia. Z novo Škodo Slavio se zdaj spet začenja novo obdobje, tokrat na indijskem trgu. Tam se bo model s stopničastim zadkom še v tem letu pridružil limuzinama Octavia in Superb, ki v Indiji uživata velik ugled.

Po SUV-modelu Kushaq, ki je bil predstavljen spomladi, je Škoda Slavia zdaj drugi model češkega proizvajalca, ki je bil razvit posebej za indijsko podcelino. Družba Škoda Auto je tam odgovorna za
vse aktivnosti koncerna Volkswagen in za projekt INDIA 2.0. Ta vključuje modelsko ofenzivo s skupno štirimi novimi vozili iz segmenta A0. Kushaq in Slavia ter dva Volkswagnova modela temeljijo na modularni prečni platformi v različici MQB-A0-IN, ki jo je Škoda posebej prilagodila za indijski trg. Pri tem velja, da je družba Škoda Auto v sklopu avtomobilske proizvodnje uspela doseči 95-odstotno stopnjo lokalizacije.

Ime Slavia simbolizira začetke družbe Škoda Auto. Leta 1895 sta ustanovitelja Václav Laurin in Václav Klement v Mladi Boleslav najprej začela popravljati kolesa. Že kmalu zatem sta zasnovala prva lastna kolesa in jih leta 1896 začela uspešno prodajati pod blagovno znamko Slavia. Pri novi limuzini za indijski trg je ime tudi poklon začetkom podjetja. Medtem ko je pri modelu Kushaq kot navdih služila indijska tradicija, Slavia simbolizira tesno povezanost med indoevropsko ter češko in indijsko kulturo.

Kolesa, ki so pod blagovno znamko Slavia nastajala v Mladi Boleslav, so v začetku 20. stoletja poosebljala zanesljivost, cenovno dostopnost in inovativnost. To so odlike, ki še danes predstavljajo temelj Škodine filozofije “Simply Clever”. Ime Slavia je hitro postalo sinonim za kakovost in inovativnost in leta 1899 je bilo dodeljeno tudi motornim kolesom znamke Laurin & Klement. Več
kot 120 let pozneje navedena ideala predstavlja nova Škoda Slavia. Ta bo v Indiji idealno dopolnila ponudbo modelov Octavia in Superb, ki sta v preteklih dveh desetletjih na podcelini pridobila veliko veljavo. Tudi nova Slavia bo elegantna, zmogljiva in varna limuzina in bo tako izpolnila pričakovanja,
ki jih imajo indijski kupci do znamke Škoda.

Leto 2021 je za družbo Škoda Auto v Indiji v znamenju rasti. V sklopu projekta INDIA 2.0 je koncern Volkswagen namenil milijardo evrov za razvoj štirih novih modelov (dveh pri znamki Škoda in dveh pri znamki Volkswagen). Kljub pandemiji covida-19 se je prodaja novega modela Škoda Kushaq začela uspešno. Od uvedbe na trg v mesecu juliju se je zanj odločilo že več kot 10.000 kupcev. Ko bo na trg prišla nova Slavia, naj bi se prodaja v Indiji še občutno povečala. Država ima v razvojnih načrtih češkega avtomobilskega proizvajalca nedvomno pomembno vlogo.

Škoda Auto je v Indiji pri razvoju modelov Kushaq in Slavia upošteval pričakovanja indijskih kupcev,
ki se dinamično spreminjajo. Še posebej pomembni so stroški, doseg in udobje. Obenem Škoda Auto vlaga v nadaljnjo širitev indijske trgovske mreže: trenutno ima češka znamka v več kot 100 mestih 165 prodajnih in servisnih točk. Do konca leta 2022 naj bi se njihovo število povečalo na 225.