Novi Golf R Variant je Volkswagnov najmočnejši in najbolj dinamični Golf Variant doslej. Združitev športnosti in funkcionalnosti. Kombinacija vrhunske zmogljivosti in prostorne fleksibilnosti.

Novi Golf R Variant z močjo 235 kW (320 KM) s tem ostaja zvest tradiciji predhodnikov kot prilagodljiv multitalent, udoben karavan za družino in prosti čas ter športen spremljevalec z občudovanja vredno dinamiko – vse to tudi zaradi štirikoles­nega pogona 4MOTION skupaj s tehnologijo R-Performance Torque Vectoring s funkcijo selektivnega porazdeljevanja navora na kolesih zadnje preme.

Novi Golf R Variant nudi kombinacijo osup­ljive agilnosti ob odlični funkcional­nosti za vsak dan. Športni karavan zaradi štiri­kolesnega pogona 4MOTION in tehnologije R-Performance Torque Vectoring prepriča tudi z vidika zmogljivosti. Poleg tega Golf R Variant s športnim dizajnom notranjosti in zunanjosti postavlja vizualna merila. Golf R Variant je popolna kombinacija kompakt­nega Golfa R in prostornejših modelov Variant. Športnost, zmogljivost in emocije so združene s prostornostjo, prilagodljivostjo in najvišjo kakovostjo.

Nova dimenzija vozne dinamike

 Enako kot kompaktni Golf R je tudi Golf R Variant opremljen z izpopolnjenim štiri­kolesnim pogonom 4MOTION s tehnologijo R-Performance Torque Vectoring za selektivno porazdeljevanje navora na kolesih zadnje preme. Pri tej tehnologiji se pogonska moč prek novega gonila zadnje preme glede na potrebe ne porazdeljuje samo med sprednjo in zadnjo premo, temveč tudi med obema zadnjima kolesoma. Zaradi inovativnega pogona je novi Golf R Variant v ovinkih še agilnejši. Model je tudi varnejši, saj se v ovinku več moči načrtno preusmerja na zunanje kolo. Zato ima vozilo visoko vlečno silo pri nevtralnem načinu vožnje.

Štirikolesni pogon 4MOTION je prek upravitelja vozne dinamike povezan z ostalimi sistemi za podvozje, kot so elektronski zapori diferenciala (XDS) in opcijski sistem za prilagodljivo uravnavanje podvozja (DCC) z različnimi nastavitvami. Rezultat: izjemno precizno in nevtralno doživetje vožnje, optimalna vlečna sila in izvrstna agilnost. Skratka: vrhunski vozni užitek. Končne nastavitve podvozja novega Golfa R Variant so določili na Severni zanki Nürburgringa.

V opcijskem paketu R-Performance sta za visokozmogljivi karavan na voljo dva dodatna vozna profila: v režimu Special so vsi bistveni pogonski parametri prilagojeni Severni zanki in drugim podobno zahtevnim dirkalnim stezam. Vozni profil Drift odpira novo okno vozne dinamike, ki seže onkraj uradnih dirkalnih stez ter bistveno povečuje užitek v vožnji in varnost pri driftanju.

Motor, ki poganja Golf R Variant, je 2,0-litrski 4-valjni turbomotor serije EA888, ki na svoji četrti razvojni stopnji nudi moč 235 kW (320 KM) in pospešek od 0 do 100 km/h v samo 4,9 sekunde. Serijsko najvišjo hitrost je mogoče z opcijskim paketom R‑Performance z 250 km/h zvišati na 270 km/h.

Zmogljiv tudi pri vsakdanjih vožnjah

 Golf R Variant s športnim podvozjem, rezerviranim za R-modele, in športnimi nasta­vit­vami se odlično obnese tudi pri vsakdanjih vožnjah. Tako je na primer vozni profil Comfort kot eden izmed štirih serijskih voznih režimov s parametri motor, menjalnik, blažilniki, krmiljenje in R-Performance Torque Vectoring zasnovan za čim večje udobje.

Poleg tega se dinamični karavan ponaša tudi s prostornostjo. Medosna razdalja, ki je za 50 mm daljša kot pri kompaktni izvedbi Golfa, gre v prid večje prostornosti. Od večjih dimenzij imajo korist predvsem potniki v zadnjem delu vozila. Če je avto nalo­žen do stropa in je druga sedežna vrsta podrta, ima prtljažnik prostornino 1.642 litrov. Z opcijsko električno poklopno vlečno kljuko se Golf R Variant spremeni v visoko­zmogljiv karavan za vsakodnevno vožnjo.

Novi Golf R Variant je v Nemčiji in Evropi že mogoče naročiti – cena znaša od 51.585 evrov.