Nov dan, nov SUV, tokrat je čas, da pozdravimo novo Mazdo CX-50, nekakšnega terensko okrepljenega križanca, ki je nastal kot sad sodelovanja Mazde in Toyote. Prvi resnično zanimiv modernejši Mazdin športni terenec bo na voljo le kupcem v ZDA, prav tako ga bodo izdelovali v združeni tovarni v Huntsvillu v Alabami. Letni načrt je prodati 300 tisoč avtomobilov, od tega polovica Mazd in polovica Toyot.

V Mazdinem portfelju bo CX-50 umeščen nad CX-5, a zasnovan je na enaki platformi kot modela 3 in CX-30. Pod motornim pokrovom bo brnel 2,5-litrski Skyactiv-G bencinski motor v atmosferski ali turbinsko podprti obliki, poganjal pa bo vsa štiri kolesa. V prihodnje obljubljajo dodatek nekakšne oblike elektrifikacije.

Kar se tiče prihoda na staro celino je zaenkrat še neznanka, veliko upanja ni. Kaj bo nam prinesla elektrifikacija znamke Mazda že vemo. Med prvimi bosta priključno hibridna modela CX-60 in nekoliko večji CX-80 s tremi vrstami sedežev. Oba bosta predstavljala novo platformo s svežimi šestvaljnimi motorji in osnovno pošiljanje moči na zadnji kolesni par. Na list novitet bo še električni MX-30 z majcenim Wanklovim motorjem za podaljševanje dometa.