Pri trikraki zvezdi so se ponovno odločili vstopiti v segment kompaktnih družinskih enoprosotorcev, s prihodom novega razreda T, ki bo nadomestil nič kaj popularnega Citan Tourer. Z novim modelom se želijo postaviti po robu Volkswagna Caddy in Citroena Berlingo, vendar za razliko njiju predstavlja višji nivo premijskega občutka, prvič viden v tem segmentu.

Novi razred T je nastal kot sad sodelovanja s francoskim partnerjem Renault, torej gre pod površjem v resnici za Kangooja, podobno smo videli že pri lani razkriti novi generaciji dostavnika Citan. Čeprav predhodnik razreda T ni postal uspešnica, se v drugo obeta nekaj več priložnosti za uspeh, saj se v zadnjem času poslavlja vse več praktičnih enoprosotorcev, njihovo vlogo pa prevzemajo takšni kompaktni, potniško preobraženi dostavniki.

Razred T je tako preobraženi tovorni Citan, s pridobitvijo udobne potniške kabine, druge vrste sedežev, vendar z enakimi praktičnimi drsnimi vrati. Zadaj ponuja ogromno prtljažnega prostora, do katerega dostopamo z dvižnimi zgoraj nihajnimi prtljažnimi vrati ali možnostjo izbire asimetričnih dvokrilnih.


Vstop skozi bočna drsna vrata razkriva zadnjo klop s tremi sedeži, ob potrebi po maksimalnem koriščenju prostora, se le-ta zloži popolnoma ravno s tlemi v razmerju (60:40), za razliko od konkurentov, kjer je nujna odstranitev zadnje klopi. Kakšna je dejanska prostornina novega razreda T še niso razkrili, a nekatere številke so precej obetavne. V dolžino meri 4.498 mm, 1.859 mm v širino in 1.811 mm v višino, vrata se odpirajo kar 614 mm široko, nakladalna višina je praktičnih 561 mm, izbrati bo mogoče sedemsedežno razporeditev, strešni nosilec sprejme breme do 80 kilogramov, prav tako je možna vleka prikolice do 1.500 kg. Z vsemi precej impresivni podatki, se razred T predstavlja kot odlična izbira za vse kupce z aktivnim življenjskim slogom.

Na voljo bosta dva dobro založena paleta opreme, Style in Progressive, ki bosta poskrbela za dodaten odmik od suhoparnega Citana. Style recimo prinaša zatemnjena stekla, 16-palčna lita platišča, oblazinjenje v Artico umetnem usnju, črne okrasne elemente v notranjosti in 7-plačni informacijski zaslon na dotik. Progressive vse skupaj nadgrajuje z LED žarometi, kakovostnejšim umetnim usnjem, električnim pomikom stekel zadnjih drsnih vrat in kromirano okrasitvijo.

Oba modela bosta precej bogato opremljena tudi na področju varnosti, s kar sedmimi zračnimi blazinami, pripomočkom za kljubovanje bočnemu vetru, senzorjem utrujenosti voznika, merilci tlaka pnevmatik, aktivnim zaviranjem v sili in senzorjem mrtvega kota. Vse skupaj je mogoče okrepiti še z doplačljivimi asistenčnimi sistemi, v obliki adaptivnega tempomata, parkirnega pomočnika z vzvratno kamero, aktivnim ohranjevalnikom voznega pasu in visoko zmogljivimi LED žarometi.

Za pogon novega Mercedesa razreda T bosta skrbela dva bencinska in dva dizelska motorja, kar glede na sorodnost z Renaultom ni nobeno presenečenje. Bencinsko plat bo zastopal 1,3-litrski motor z oznako T 160 (102 KM in 200 Nm navora) in T 180 (131 KM in 240 Nm navora). 1,5-litrski dizel bo prav tako na voljo z dvema stopnjama zmogljivosti in sicer kot T 160 d (95 KM in 260 Nm navora) in T 180 d (116 KM in 270 Nm navora).

Vsi motorji so v osnovi povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, z možnostjo izbire osemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika pri dizlih in močnejšem bencinarju. Pogon je vselej speljan na sprednji kolesni par. Izvedenkam z motorji z notranji izgorevanjem se bo prosti koncu leta pridružila popolnoma električno gnana različica, ki bo prejela oznako EQT.