Res je, gre za ponovno restomod predelavo Land Rover Defenderja, vendar lahko že s fotografij razberemo, da se tokrat odvija nekaj drugačnega, saj je to izvedenko navdahnil ikonični dvomotorni tandem transportni helikopter Chinook. Le-ta je v lanskem letu praznoval 40 let neprenehnega služenja v vojski.

Čeprav ti dve prevozni sredstvi nimata veliko skupnih točk, so se vseeno odločili izdelati edinstven obeležilen primerek Q40 Defender by TECNIQ, ki bo v privatne roke odšel letos septembra na dražbi na festivalu Goodwood Revival, celoten izkupiček bo namenjen organizaciji Royal Air Forces Association – članska in dobrodelna organizacija za socialno podporo družini RAF.

V preobrazbo klasičnega Defenderja je bilo vloženih na stotine ur razvoja. Pod pokrovom Q40 Defenderja prede Fordov 2,3-litrski turbinsko podprt EcoBoost štirivaljnik, takšen kot ga uporablja Mustang, seveda z novo procesno enoto, kar prinaša 311 KM in 432 Nm navora. Na krovu najdemo še izboljšan šeststopenjski ročni menjalnik, svež set vzmetenja, dodatne ojačitve podvozja in močnejši zavorni sistem. Vse našteto je delo mojstrov klasičnega dirkaškega oddelka pri britanskem podjetju TECNIQ.

Za natančnejše ujemanje z ikoničnim Chinookom, so se pri TECNIQ povezali z 18. divizijo Kraljevega vojnega letalstva, dom Chinooka, posledično so zunanjost obnovljenega Defenderja odeli v temno zeleno barvo, kakršno nosi tovorni helikopter. Manj ujemajoči so elementi iz ogljikovih vlaken, a jih je kljub vsemu precej veliko.


Precej prijaznejša je tudi notranjost Q40 Defenderja v primerjavi s helikopterjem, opremljena s štirimi karbonskimi školjkastimi sedeži in oblazinjenjem v ročno šivanem usnju. Za udobje bodo poskrbeli sredinski deli sedežev iz volne in hladilnik pijače pri zadnji klopi. Med novostmi so še usnjen volan, okrasno prešit strop, preoblikovana sredinska konzola, prtljažni prostor in kabino pa ločuje prava mreža uporabljena v Chinookih.