DS 3 Crossback je svojo premiero doživel leta 2018, ko se je predstavil kot privzdignjeni križanec in alternativa sedaj pokojnem malčku DS 3. Ob prenovi, ki je prinesla oblikovne olepšave in tehnološke popravke, so hkrati poskrbeli za opustitev dodatka Crossback.

Najmanjši model prestižne znamke DS Automobiles sledi smernicam preostalih modelov, saj je izgubil dodatek imena Crossback. Oblikovno se od predhodnika bistveno ne razlikuje, saj na sprednjem delu ostaja značilna osvetlitev s stranskimi dnevnimi LED svetili, kot pri modelih DS 4 in DS 7, prav tako enaki tematiki sledi sprednja maska. Na zadku se ponaša s črnimi obrobami svetil, na strani ostajajo 17- ali 18-palčna platišča.

Ker so pri DS-u ovrgli BlueHDi dizelske motorje, je paleta skrčena na tri pogonske sklope. Ponudbo začenja PuretTech 100 z 1,2-litrskim štirivaljnim turbo motorjem, ki zmore 100 KM. Nad njim je uvrščen PureTech 130 z enako mašinerijo, vendar močjo povečano na 130 KM. Oba bo mogoče kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Tretja in vsekakor najbolj ekološko osveščena izbira bo povsem električni E-Tense, ki se edini pohvali z izboljšano zmogljivostjo. Nov 400-voltni elektromotor je podprt z večjo 54 kWh baterijo, katere domet je iz prejšnji 320 poskočil na 402 kilometrov, obenem je izboljšana hitrost polnjenja med 10 in 80 odstotki kapacitete, kar sedaj traja le 25 minut. Moč elektromotorja je iz 100 kW (136 KM) zrasla na 115 kW (156 KM), navor ostaja odmerjen pri 260 Nm.

V notranjosti ne gre pričakovati večjih sprememb, praktično so omejene na IRIS informacijski sistem, ki omogoča večjo personalizacijo nastavitev in lažjo uporabo na osrednjem 10,3-palčnem zaslonu na dotik. Posodobitve operacijske sistema so dosegle tudi projicirni zaslon in 7-plačne digitalizirane merilnike. Kdaj bo pri nas stekla prodaja osveženega DS 3 še ni znano, a Francozi se ga bodo razveselili s koncem tega meseca, dostave prvih primerkov so pričakovane malenkost zatem.