V zadnjih letih se BMW drži precej standardnega recepta M modelov. Najprej razkrijejo novega športnika v standardni obliki, ki nas vedno znova preseneti z drznim, celo kontroverznim dizajnom, kmalu zatem sledi cel kup dodatnim M Performance komponent, s katerimi osupnejo tudi najbolj zagrizene ljubitelje bavarskih strojev.

Princip preobrazbe je pri novi generaciji M2 povsem enak kot pri preostalih modelih, z veliko nastopaškega pridiha. Zunanjost postavnega kompaktnega športnika lahko lastniki okrasijo s številnimi dodatki iz karbonsko okrepljene plastike, v obliki krilca na spodnjem delu sprednjega odbijača in poudarjenimi zračnimi režami. S strani opazimo nova ohišja zunanjih ogledal, neobičajne elemente za kolesnimi loki in aerodinamična krilca na pragovih. Zadek lahko po izbiri krasi manjše krilce na robu prtljažnih vrat ali zajeten spojler kot pri kakšnih japonskih avtomobilih.

Presežki ogljikovih vlaken se nadaljujejo z vpadljivim zadnjim difuzorjem in manjšim strešnim krilcem, za nameček poskrbijo piramidno postavljene izpušne cevi. Izpušni sistem iz titanske zlitine je za 8 kilogramov lažji od standardnega sistema, hkrati okrepi noto 3-litrskega šestvaljnega vrstnega motorja s 460 KM. Za še več dinamike je zasluženo nastavljivo M Performance vzmetenje, ki podvozje M2 za 10 mm približa k tlom. Pozabili niso na platišča, v lahkotni kovani izvedbi odeta v bronasto ali črno barvo. Popoln komplet zaokrožujeta karbonsko ohišje antene in M Performance vlečni trak.

Skoraj dirkaška tematika z alkatnaro in ogljikovimi vlakni se nadaljuje v notranjosti, kjer najdemo nov sredinski naslon, M Performance športen volan z debelejšim obročem ter rahlo zravnanim dnom. Obvolanski prestavni ročici sta sedaj karbonski, prav tako so iz enakega materiala notranji pragovi, unikatne preproge pa so izdelane iz velurja.