Rimčeva električna raketa Nevera je hitrejša kot nevihta po kateri je dobila ime. Praktično je hitrejša od kateregakoli električnega avtomobila v zgodovini. Z najnovejšim podvigom se je hrvaški električar pognal vse do hitrosti 412 km/h in se tako okronal za najhitrejši serijski električni avtomobil na svetu.

S tem pomembnim dosežkom so potrdili vse ambicije zastavljene pred nastankom avtomobila. Neverina rekordna vožnja je potekala na testni stezi Papenburg v Nemčiji, ki se pohvali z dvema 4-kilometrskima ravnicama, za natančno meritev pa je skrbela merilna priprava Racelogic V-Box. Električni hiperšportnik s 1.408 kW (1.915 KM) je opremljen s 6,960-celično baterijo s 120 kWh kapacitete, ki energijo dovaja štirim individualno nameščenim elektromotorjem, v tem primeru so uporabili nastavitev za maksimalno hitrost.

Ta ustvari aerodinamičen profil s popolnim ravnovesjem potiska k tlom in zmanjšanjem upora, kar je nujno za stabilnost pri takšnih hitrostih. Za podvig so Nevero obuli v vrhunske Michelin Pilot SPort Cup 2R pnevmatike, katerih stanje je preveril Michelinov tehnik. Potem je sledila glavna točka pod vodstvom Rimčevega testnega voznika Mira Zrnčevića. Iz zavitega pobočja nemške steze je pridirjal s hitrostjo 250 km/h, potem je sledilo brezkompromisno potiskanje stopalke za plin. Šele ko je Miro zaključil s pospeševanjem in umiritvijo podivjanega hiperšportnika, je sledila neverjetna novica o rekordnem dosežku.

»Potovati s hitrostjo 412 km/h pomeni potovati s tretjino hitrosti zvoka,« je dejal Zrnčević. »Doseganje takšne hitrosti v cestnem avtomobilu je neverjetno zapleteno, vendar smo z Nevero ustvarili avtomobil, ki lahko z enim polnjenjem prevozi dolge razdalje, se spopade z ozkimi in zavitimi dirkališči, lahko drifta in podira hitrostne rekorde v pospeševanju ter presega hitrosti na 400 km/h.«

Hitrost vozil za stranke bo omejena »zgolj« na 352 km/h, polna zmogljivost 412 km/h bo na voljo za posebne dogodke za stranke ob podpori ekipe Rimac in v nadzorovanih pogojih. Če še dodamo, omenjena rekordna hitrost je bila obenem najvišja izmerjena na tej nemški stezi.