Hyundai Ioniq 6 se je pred dvema letoma svetu predstavil kot študija Prophecy, kar v prevodu pomeni prerokba. In res, Korejci so koncept razvili z številnimi koristno uporabljenimi inženirskimi urami in ga pretvorili v Ioniq 6 – nov mejnik pri aerodinamiki in posledično avtonomiji.

Zadnji testi v vetrovniku so pokazali, da ima Ioniq 6 impresivno nizek količnik zračnega upora le 0,21. Oblika vozila povzeta po tokovnici je po besedah Simona Loasbyja, šefa oblikovanja, navdihnjena po skoraj stoletje oddaljenih vozilih Stout Scarab, Phantom Corsair in Saab Ursaab. Zakoni fizike so že dlje časa potrjeni, le estetika se tekom let oziroma desetletij spreminja.

Odlična aerodinamika nadalje vpliva na več lastnosti vozila in med prvimi je vsekakor visoka avtonomija. Ta naj bi znašala 614 kilometrov po WLTP merilih, medtem ko pravilno usmerjanje zraka v okolici vozila izboljša njegovo stabilnost in glasnost med vožnjo. Več muh na en mah so torej rešili, drži pa tudi, da oblika vozila ni vsem povšeči, in je prejela mešane kritike.

Naj spomnimo, da Hyundai Ioniq 6 prihaja v treh različicah. Standarda bo opremljena s 53 kWh baterijo in pogonom z 151 KM, medtem ko »LongRange« izdaja prihaja s 77,4 kWh zajetno električno špajzo ter dvema pogonoma – 229 KM ali štirikolesni s 325 KM. Kateri zmore 614 kilometrov brez vmesnega polnjenja je najbrž jasno? Večji akumulator in manj zmogljiv pogon.