Z letošnjim letom bo celoten Peugeotov portfelj pridobil določeno obliko elektrifikacije, vključno z večjima družinskima modeloma 3008 in 5008. Namesto priključno-hibridne tehnologije ali popolnega prehoda na elektriko, so se odločili za blago-hibridni sistem z 48-voltno baterijo.

Manjši Peugeot 3008 je sicer že na voljo s priključno-hibridnim sklopom, 5008 pa tokrat prvič prejema električno podporo. V tej vlogi bo nastopil 1,2-litrski trivaljni PureTech bencinski motor povezan s šeststopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom in 48-volntim blago-hibridnim sistemom z baterijo, s skupno močjo 100 kW (136 KM) ter 230 Nm navora. V lastni režiji lahko elektromotor vgrajen v menjalnik razvije največ 21 kW (28 KM) in 55 Nm navora. Glavna prednost tega sklopa bo podajanje navora pri nižjih vrtljajih motorja in 15-odstotno zmanjšanje porabe goriva, sistem prav tako omogoča vožnjo v električnem načinu pri nižji hitrosti.

Mehkih hibridnih modelov od ostale ponudbe po zunanji podobi ne bomo ločili, edina sprememba se je zgodila na digitalnem področju, saj i-Cockpit zaslon prikazuje vožnjo zgolj na elektriko, tok električne energije, nivo kapacitete baterije in odstotek poti prevožen v električnem načinu. Ker gre za precej kompakten sistem, prostornost notranjosti in prtljažnika ne bosta na udaru. Zaradi zakonskih določb, bosta blago-hibridna 3008 in 5008 v električnem načinu do hitrosti 30 km/h oddajala posebno melodijo, ki bo opozarjala šibkejše udeležence v prometu.

S tem hibridnim pogonskim sklopom bodo nadomestili klasičnega bencinarja PureTech 130 EAT8, v kratkem bodo ponudbo razširili na modele 208, 2008, 308, 308 SW in 408. Peugeota 3008 in 5008 Hybrid bodo izdelovali v tovarni Sochaux v Franciji, na evropski trg bosta prispela v drugi polovici letošnjega leta. Zaradi dodatne tehnologije lahko pričakujemo rahel poskok cen z 36.200 in 39.830, kolikor staneta osnovni izvedenki PureTech 130 s samodejnim menjalnikom.