Renault Espace se je rodil leta 1983 in takrat povsem navdušil s svojo prostornostjo, uporabnostjo, prilagodljivostjo ter usmerjenostjo k aktivnem življenjskem slogu. S svojim pionirskim značajem in petimi generacijami se je Espace zasidral med ikonične avtomobile našega časa. Sedaj je pripeljala čisto nova generacija 5- in 7-sedežnega Espace, ki povzema obliko velikega SUV v segmentih C ter D.

Espace je zanetil revolucijo s pogledom v prihodnost in se skozi generacije nenehno prilagajal potrebam časa. Novodobni nosilec znamenitega imena v SUV-jevsko obliko združuje atletsko postavo in nekaj elegance, z novim paketom opreme Esprit Alpine pa tudi športno noto. Pri razvoju nove generacije so ostali zvesti razporeditvi s petimi ali sedmimi sedeži, hkrati ostaja najbolj prostoren model v Renaultovi paleti. V notranjosti se sedaj ponaša z materiali višje kakovosti, natančnejšo izdelavo in zračnim ambientom zahvaljujoč eni največjih sončnih streh na trgu, s površino enega kvadratnega metra.

Novi Espace je prejel številne sodobne tehnologije, tako v kabini, kod pod površjem in na področju pogonskih sklopov. Opremljen je z vsemi modernimi sistemi povezljivosti in skrbi za zelo nizek okoljski odtis. Čeprav v kabini nudi več udobja, je z dolžino 4,72 metra kompaktnejši od predhodnika in obenem za kar 215 kilogramov lažji. Različica s petimi sedeži premore prtljažnik s 777 litri prostornine, ki z zloženo zadnjo vrsto zraste na 1.818 litrov, sedemsedežnik pa ob normalni postavitvi prejme 159 litrov ali 677 z zloženima zadnjima sedežema. Drugod se notranjost močno spogleduje z Australovo, digitalno okolje zastopajo 12,3-palčni digitalni merilniki, 12-palčni pokončni osrednji informacijski zaslon in 9,3-palčni projicirni zaslon, za dodatno popestritev poskrbi 48-barvna ambientalna osvetlitev.

Za pogon bo sprva skrbel visoko učinkovit E-Tech hibridni sklop, sestavljen iz prisilno polnjenega 1,2-litrskega trivaljnega bencinarja, dveh elektromotorjev in baterijo s kapaciteto 2 kWh. Pohvali se skupno močjo 147 kW (200 KM) in 205 Nm navora, kar se prenaša zgolj na sprednji kolesni par ter zavidljivo nizko povprečno porabo 4,6 litra na 100 kilometrov. Z enim rezervoarjem goriva bo brez težav mogoč odpotovati na 1.100-kilometrsako pot, baterij pa zaradi zaprtega sistema ne potrebuje polnjenja iz zunanjega vira.

Seveda Renaultovi inženirji niso pozabili na cel nabor sodobnih varnostih in voznih pripomočkov, ki bodo poskrbeli za sproščeno ter brezskrbno vožnjo. Za osnovo so ubrali namensko platformo CMF-CD in je standardno sposobna sprejeti 32 asistenčnih sistemov, kar omogoča avtonomijo druge stopnje, za odlično vozno dinamiko pa bosta skrbela izbirnik voznih načinov Multi-Sense ter natančno štirikolesno krmiljenje 4Control. Novi Renault Espace bo svojo prodajno pot začel pomladi letos, na slovenskih cestah jih pričakujemo proti jeseni.