Prispela je šesta, najbolj razkošna in tehnološko napredna generacija Mercedesa razred E, ki postavlja nova merila v segmentu velikih limuzin. Novi razred E se ponaša z novostmi na področju oblikovanja, ki ga približajo novim električnim članom in premijskem razredu S, obsežno elektrifikacijo pogonskih sklopov ter bogato digitalno strukturo.

Novi Mercedes razred E je še elegantnejši kot kadarkoli prej, hkrati v celoto združuje oblikovne poteze električnih modelov EQ in večjega brata razred S. To lahko opazimo pri sprednji maski s črno obrobo, ki se na straneh zliva s tanjšima LED žarometoma s svežim svetlobnim podpisom. Mreža maske je lahko, odvisno od izbrane opreme, okrašena s stotinami malih srebrnih zvezd, vzdolžnimi kromiranimi elementi in osvetlitvijo. Proti zadku se nadaljuje elegantna strašna linija, vrata imajo tokrat potopne kljuke, sveža so oblikovanja 17- do 21-palčnih platišč, zadek pa se zaključi podobno kot pri razredu S, z novo osvetlitvijo z vzorcem trikrake zvezde in vzdolžno povezavo.

Novi razred E je v primerjavi s predhodnikom zrasel v vseh pogledih, v dolžino meri 4.949 mm, 1.880 mm v širino in 1.468 mm v višino, ker skupaj z medosno razdalji 2.961 mm pomeni povečanje udobja v notranjosti ter večji prtljažni prostor. Ta sprejme 540 litrov prtljage oziroma 370 litrov v priključno-hibridni različici. Kljub povečani dolžini bo novi razred E bolj agilen, saj je lahko opremljen s štirikolesnim krmiljenjem, ki obračalni krog skrajša na 10,8 metrov. Sveže aerodinamično naravnano oblikovanje je prineslo napredek tudi na področju učinkovitosti, saj se razred E pohvali z nizkim količnikom zračnega upora 0,23 Cd.

Vstopimo še v popolnoma novo zasnovano kabino, kjer z roko v roki stopata moderna digitalizacija in klasična eleganca preprostih linij. Glavna zvezda notranjosti je superzaslon, sestavljen iz digitalnih merilnikov pred voznikom, osrednjega zaslona na dotik in dodatnega info-zabavnega zaslona pred sovoznikom. Sodobnejša MBUX programska oprema prinaša enostavnejši uporabniški vmesnik podoben mobilnim napravam, navidezno resničnost za navigacijski sistem, hkrati je povezljiv z vsemi popularnimi storitvami, izboljšan je glasovni pomočnik Hey Mercedes in omogočen je dostop do zunanjih aplikacij, kot so TikTok, igra Angry Birds ter Zoom. Udobno kabino odeto v kakovostne materiale vselej popestri ambientalna osvetlitev.




Pod površjem novega Mercedesa razred E bomo našli poznano motorno zasedbo, sicer obsežno posodobljeno, povsem elektrificirano in v vseh primerih povezano z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Vstopnico bo predstavljal E 200 z 2-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem s 150 kW (204 KM), ki poganja zadnji kolesni par, dizelska alternativa bo E 220d prav tako z 2-litrsko enoto, vendar s 145 kW (197 KM). Slednji bo na voljo tudi s 4Matic štirikolesnim pogonom, pri vseh pa za dodatno podporo skrbi blago-hibridni sistem z manjšim elektromotorjem s 17 kW (23 KM).

Ostala trojica je priključno-hibridna, začenši z modelom E 300 e z 2-litrskim bencinskim motorjem, elektromotorjem s 95 kW in baterijo s kapaciteto 25,4 kWh. Sistemska moč znaša 230 kW (312 KM) in 550 Nm navora. Naslednji v ponudbi je enak sklop, vendar pod oznako E 300 e 4Matic s štirikolesnim pogonom. Trenutni vrh bo zastopal E 400 e 4Matic, ki z enakimi sestavinami ponuja večjo zmogljivost 280 kW (381 KM) in 650 Nm navora, kar zadošča za pospešek do stotice v 5,3 sekundah ter najvišjo hitrost 250 km/h. Vsi priključni hibridi bodo lahko zavoljo zajetne baterije na elektriko prevozili vsaj 95 kilometrov, do hitrosti 140 km/h.

Prihod novega Mercedes razred E v prodajne salone je predviden v drugi polovici letošnjega leta, ko bodo znane tudi cene. V naslednjih nekaj mesecih bodo ponudbo razširili še z dizelskimi priključnimi hibridi, v načrtu je tudi karavanska različica in navsezadnje strupeni AMG.