Land Rover je obogatil ponudbo najbolj terenskega modela Defender z izvedenko, ki največjo karoserijsko obliko 130 združuje z zmogljivim V8 motorjem. Avanturiste bo najbolj navdušila posebna izdaja Outbound, bodoči kupci manjšega modela 110 pa bodo lahko izbrali tudi novo različico County.

Najmogočnejšega osemsedežnega Defenderja 130 lahko po novem, poleg šestvaljnih motorjev poganja tudi kompresorsko podprt 5-litrski V8, ki sicer namesto polnih 525 KM, kolikor premore pod pokrovom modelov 90 in 110, ustvari 500 KM ter 610 Nm navora. Še vedno zadostna količina moči poskrbi, da se velikan do stotice požene v 5,7 sekundah, a najpomembnejša pridobitev je prijetna glasbena spremljava osmevaljne enote.

Sicer ga bomo lahko na cesti od ostalih Defenderjev 130 ločili zgolj po zunanjih dodatkih v sivi in črni, V8 emblemih, standardnih 22-palčnih platiščih in seveda štirih izpušnih ceveh na zadku. Nekaj edinstvenih dobrin je Defender 130 V8 prejel tudi v notranjosti, kjer so standardno vgrajeni električno pomični sedeži z gretjem in hlajenjem, štiripodročna klimatska naprava, boljše ozvočenje, projicirni zaslon, ostala oprema obsega še matrična LED žarometa ter zatemnjeno osvetlitev zadaj. Za Defenderja 130 V8 in 130 Outbound že sprejemajo naročila, cena trenutno še ni znana.

Navdušence nad trdoživimi terenci bo navdušila posebna izvedenka Outbound, ki odstrani trejo vrsto sedežev in odpre ogromen prtljažni prostor s 1.329 litrov prostornine (z zloženimi sedeži kar 2.516 litrov), motorno paleto pri tej različici Defenderja 130 pa zastopata bencinski P400 s 400 KM ter dizelski D300 s 300 KM. Takšen Defender Outbound bo idealna osnova za »overland« nadgradnje in vse avanturistične kupce. Razširjena ponudba opreme je prinesla novosti še za Defenderja 110, ponujenega s paketom County, s katerim se poklanjajo starem istoimenskem modelu. County vključuje retro grafike na karoseriji, belo obarvana 20-palčna platišča in osvetljene pragove s posebnim simbolom.