Stellantis je zagnal ambiciozno pobudo Pro One, v okviru katere so celovito prenovili in elektrificirali ponudbo 12 gospodarskih vozil pod znamkami Citroën, FIAT Professional, Opel, Peugeot in Vauxhall. Velika prizadevanja so del strategije skupine Stellantis, s katero želijo zadostiti potrebe poslovnih in poklicnih strank ter poudariti zmogljivost, varnost in vsestransko uporabnost izdelkov.

Ključni poudarki obsežne prenove so na elektrifikaciji, varnosti, naprednih sistemih za pomoč vozniku in povezljivosti, s ciljem ponuditi zanesljivo delovno okolje brez stresa za voznike ter hkrati zagotoviti zanesljivega poslovnega partnerja za lastnike gospodarskih vozil. Nova ponudba vključuje kompaktna, srednje velika in velika dostavna vozila šestih različnih znamk pod okriljem »Six Brands, One Force«.

V ospredju je druga generacija vozil brez emisij, ki vključuje baterijska električna vozila z možnostjo podaljšanega dosega. Kompaktna dostavna vozila ponujajo najboljši doseg v svojem razredu, vse do 330 kilometrov, srednje velika dostavna vozila so opremljena z baterijskimi sklopi, ki ponujajo 50 ali 75 kWh kapacitete in do 350 kilometrov dosega, velika dostavna vozila pa se pohvalijo z zajetno baterijo s kapaciteto 110 kW, ki zagotavlja do 420 kilometrov avtonomije med polnjenji. Hitro polnjenje z največjo močjo 150 kW omogoča, da baterijo velikega dostavnika do 80 odstotkov oskrbimo v manj kot eni uri.

Stellantisovi načrti za prihodnost se močno prizadevajo napredovati tehnologiji pogona na vodikove gorivne celici, ki se bo v drugi generaciji na krovu dostavnih vozil predstavil že prihodnje leto. Tovrstna okolju prijazna gospodarska vozila bodo premogla do 400 kilometrov dosega, kasneje bo na voljo tudi pri večjih modelih, kjer bo mogoče z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti do 500 kilometrov.

Dodatne tehnološke izboljšave električno gnanih gospodarskih vozil vključujejo regenerativno zaviranje, toplotne črpalke za optimizacijo energije in napredne vmesnike, ki povečujejo produktivnost ter varnost z večjimi, prilagodljivimi zasloni in dinamičnim prostorskim vidom z uporabo zunanjih kamer za lažje navigiranje v prometu. Z brezžično povezljivostjo so uporabniki vozil v realnem času povezani s svojim voznim parkom, kar omogoča varčne pakete storitev, kot sta preventivno vzdrževanje in usmerjanje električnih vozil. Posodobitve prek spleta bodo vozilom omogočile nadaljnji razvoj voznega parka in prijetnejšo uporabniško izkušnjo.

Poleg evropskih gospodarskih vozil bodo v okviru strategije Pro One prenovili tudi severnoameriško znamko vozil Ram, ki bo s koncem letošnjega leta vključevala električni model Ram ProMaster, s koncem prihodnjega leta pa se mu bo pridružil še Ram 1500 REV.