Pred kratkim je Hyundai pokazal prve obrise dostopnega električnega malčka Inster, ki je zdaj doživel svetovno premiero na mednarodnem sejmu mobilnosti v Busanu. Novi električni model segmenta A združuje futuristično obliko, napredno tehnologijo ter vodilni doseg in vsestransko uporabnos v svojem razredu.
Inster gradi na oblikovni osnovi modela Casper z bencinskim motorjem, ki se je leta 2021 predstavil za korejski trg, s povečanimi dimenzijami karoserije in medosne razdalje, ki zagotavljajo več notranjega prostora in robustno postavnost na cesti. Inster se uvršča med tradicionalne subkompaktne mestne avtomobile segmenta A in večje modele segmenta B, zato ponuja okretnost in preprosto naravo, ki ju pričakujemo pri manjših avtomobilih, ter večjo praktičnost. Njegova velikost je idealna za mestno okolje, saj zagotavlja večjo učinkovitost v primerjavi z večjimi modeli.
Inster se ponaša z robustnim profilom majhnega SUV-ja z ravnimi površinami, močnimi blatniki in odbijači v stilu veznih plošč. Drzno obliko dodatno poudarjajo dnevne luči, smerniki s pikselno grafiko, zadnje luči in odbijači. Kupci lahko videz vozila prilagodijo s projekcijskimi LED žarometi, dvobarvno karoserijo s kontrastno črno streho in 15- ali 17-palčnimi platišči. V zunanjosti in notranjosti so uporabljeni trajnostni materiali, saj je zunanjost opremljena s črno reciklirano barvo visokega sijaja, izdelano iz odpadnih pnevmatik, v notranjosti pa so uporabljeni reciklirani polietilen tereftalat in biopolipropilen iz sladkornega trsa.
V notranjosti Insterja ambien ponuja napredno tehnologijo in udobje z 10,25-palčnimi digitalnimi merilniki, 10,25-palčnim osrednjim zaslonom na dotik z navigacijo in površino za brezžično polnjenje. Oblikovanje notranjosti vključuje prilagodljive zgornje obloge vrat in motiv pikslov na volanu. Prostorna notranjost omogoča prehod skozi sprednjo vrsto, vse sedeže pa je mogoče za večjo prilagodljivost zložiti v ravnini. Dodatna oprema ponuja možnost sedežne klopi spredaj, ogrevane sprednje sedeže in volan ter deljene, pomične sedeže v drugi vrsti.
Inster v izstopa po hitrosti polnjenja in dosegu, saj z enim polnjenjem ponuja do 355 kilometrov avtonomije. Serijsko je opremljen z baterijo s kapaciteto 42 kWh, opcijsko pa je na voljo tudi baterija Long-Range s kapaciteto 49 kWh. Oba modela poganja en elektromotor z močjo 71,1 kW (97 KM) oziroma 84,5 kW (115 KM) pri izvedenki s podaljšanim dosegom, pri obeh je navor odmerjen pri 147 Nm. Na hitri polnilnici z enosmernim tokom lahko Insterja z največjo močjo 120 kW, od 10 do 80 odstotkov napolnimo v približno 30 minutah. Na krovu so tudi izmenični polnilnik z 11 kW, sistem za ogrevanje baterije in visoko učinkovita toplotna črpalka. Funkcija V2L (Vehicle-to-Load) omogoča dvosmerno polnjenje zunanjih naprav brez dodatne opreme.
Obsežen nabor tehnologije zajema napredne varnostne sisteme in sisteme za pomoč vozniku, kamor spadajo sistem za nadzor prostorskega pogleda, asistenca za preprečevanje naleta pri parkiranju zadaj, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za preprečevanje naleta spredaj ter številni drugi. Inster bo to poletje prodajno pot nastopl v Južni Koreji, nato pa v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v azijsko-pacifiški regiji. Družini Inster se bo v prihodnosti pridružila različica Cross4 z bolj robustno zasnovo, podrobnosti pa bodo objavljene pozneje.