Tucson z letnico 2024 se ponaša z dinamičnim in bolj prefinjenim videzom. Na sprednji maski je vidna igra tankih, oglatih linij, ki jo dopolnjujejo skrite dnevne luči parametričnih draguljev, kar poskrbi za prepoznavno estetiko.
Preoblikovan odbijač in drsne plošče prispevajo k vizualno širši drži, medtem ko sveže zasnovana platišča iz lahke litine izboljšajo celotna razmerja ter dinamiko vozila. Zadnji del odraža elegantno obliko sprednjega dela in daje občutek stabilnosti. V notranjosti ambient nudi več prostornosti in praktičnosti, horizontalna zasnova pa poudarja občutek odprtega prostora. Napredni tehnološki elementi so vgrajeni v panoramskem zaslonu, da zagotavljajo tako funkcionalnost kot estetsko privlačnost, pred voznikom je tudi nov volan, kateremu družbo dela izbirnik smeri vožnje, ki se je tja preselil ob ustvarjanju bolj uporabne sredinske konzole.
Tucson, ki se je v dveh desetletjih iz skromnega SUV-ja razvil v izjemno konkurenčen avtomobil, je postal svetovna uspešnica in je po podatkih družbe JATO Dynamics leta 2022 zasedel prvo mesto v segmentu kompaktnih SUV-jev na stari celini. Novi Tucson želi nadaljevati uspehe predhodnikov, saj združuje izboljšan dizajn, napredno tehnologijo in preverjene rezultate. Za pogon bodo skrbeli bencinski in dva dizelska motorja. Vsi trije so prostornine 1,6-litra, pri čemer ima bencinec 160 KM, sajevčka pa bosta na voljo s 115 in 136 KM. Zmogjivejši dizel in bencinec sta podprta s tehnologijo blagega hibrida. Kupci bodo lahko izbirali med 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Prihajajoči model predstavlja prvo prenovo po štirih letih. In kaj to pomeni za finančni vložek? Pri Hyundaiju vam bodo lastniške ključe predali za najmanj 30.500 evrov, na kolikor vrednotijo bencinsko izvedenko. Dizelske različice se bodo pričele pri 33.200, hibridne pri 38.400 in priključno-hibridne pri 45.200 evrih. Doplačilo za samodejni menjalnik pa bo ceno povišal za približno poldrugega tisočaka.