Tokrat je iz Wolfsburga priromala novica, ki se jo bodo razveselili predvsem tisti, ki radi vprežejo številčnejšo konjenico v galop.

Novi modeli R temeljijo, kot že omenjeno, na osmi generaciji modela Golf. Dinamičnost Golfa R boste prepoznali v prenovljenem sprednjem delu z žarometi LED Plus, osvetljenim znakom VW in zračnimi zavesami v odbijaču ter novimi zadnjimi luči LED. Nova 19-palčna kovana platišča “Warmenau” so na voljo kot dodatna oprema in tehtajo le osem kilogramov (na kolo), R pa se pohvali še z učinkovitim hlajenjen zavor, kar je še posebej koristno pri vožnji po dirkališču.

Prenovljena sta tudi strojna in programska oprema infozabavnega sistema, ki ima največji zaslon (diagonala: 32,8 cm/10,9 palca)), ki ga ponuja Volkswagen. Upravljanje je bilo bistveno izboljšano tudi zaradi nove grafike in sveže strukture menijev na zaslonu na dotik. Na novo je bilo razvito tudi upravljanje osvetljenih drsnikov na dotik za samodejno klimatsko napravo in uravnavanje glasnosti ter glasovni asistent IDA, ki za odgovore na vprašanja dostopa do programske opreme “ChatGPT”, ki temelji na umetni inteligenci. Poleg tega je bila optimizirana odzivnost volana na dotik. Modeli Golf R so serijsko opremljeni z izboljšanim digitalnim kokpitom Pro (diagonala zaslona: 26 cm). Poleg klasičnih pogledov, ki so na voljo v drugih modelih iz proizvodne linije, Digital Cockpit Pro v modelu Golf R ponuja tudi izboljšano športno kožo (Sport Skin) z osrednjim okroglim merilnikom vrtljajev s posebno obliko za model R ter pogled R-View z vodoravnim prikazom vrtljajev.

Notranjost modelov Golf R je prilagojena vozniku v slogu “R”. Voznik in sopotnik sedita na športnih sedežih z integriranimi nasloni za glavo. Tudi tokrat bo opcijsko na voljo črno usnje nappa z elementi v karbonskem videzu z modrimi aplikacijami na bočnem delu in logotipom “R” na naslonjalu sedeža.

Ljubitelje hitrosti verjetno najbolj zanima, kaj se skriva pod pokrovom motorja. Novi modeli R imajo moč 245 kW (333 KM), ki jo 2,0-litrski turbobencinski motor prenaša na sedemstopenjski menjalnik DSG in štirikolesni pogon 4MOTION z vektoriranjem navora R-Performance. Slednji izboljša stabilnost in okretnost vožnje, saj pogonsko moč posamično porazdeli na zadnji kolesi in tako optimizira zavijanje. Navor novih modelov znaša 420 Nm. Največjo hitrost 250 km/h je mogoče z opcijskim paketom R-Performance povečati še za 20 km/h na 270 km/h. Paket R-Performance za novi model vključuje tudi GPS-časomer kroga in G-meter – oba sta prikazana na zaslonu Digital Cockpit Pro. Cene v Nemčiji se bodo pričele pri dobrih 55 tisočakih, glede na to, da v Sloveniji Audi S3 velja 44.500 evrov, ne gre pričakovati cene višje od (dobrih) 40 tisočakov … ali pač?