Pri Mazdi so kompaktnima modeloma Mazda3 in CX-30 namenili manjši paket dobrin, s katerimi bosta ostali konkurenčni v svojih segmentih in ohranjali visok nivo kakovosti. Največja pridobitev je nov večji 2,5-litrski bencinski motor, seveda pa niso pozabili na pomembno tehnološko oborožitev.
Čeprav nekateri proizvajalci prisegajo na zmanjševanje prostornine motorjev, pri Mazdi delujejo nekoliko drugače, saj so prenovljenima modeloma 3 in CX-30 namenili novo 2,5-litrsko enoto e-Sxyactic G, ki nadomešča staro 2-litrsko. Z enakim sklopom je že opremljena Mazda CX-5, proizvede pa 140 KM in sodeluje z blago-hibridnim sklopom M-Hybrid. Izbira večjega motorja zagotavlja povečanje navora, in sicer z 213 Nm pri 4.000 vrtljajih/min na 238 Nm pri 3.300 vrtljajih, kar izboljša zmogljivost ob vsakdanji vožnji. Prav tako je za 0,9 sekunde skrajšan pospešek do stotice pri ročnem menjalniku in 1 sekundo pri samodejnem menjalniku. Elegantnejše rohnenje novega motorja pomeni tudi zmanjšanje neželenega hrupa, tresljajev in grobosti pri pospeševanju.
Mazdin pristop “pravilne velikosti” pri novem 2,5-litrskem motorju omogoča večjo zgorevalno komoro, kar povečuje učinkovitost izgorevanja in zmanjšuje emisije, hkrati pa zagotavlja večji navor. Na vrhu ponudbe ostaja motor e-Skyactiv-X s 186 KM in 249 Nm navora, opremljen s tehnologijo SPCCI (s svečko upravljanega kompresijskega vžiga).
Oba motorja v modelih Mazda3 in Mazda CX-30 sta lahko povezana z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Mazda CX-30 e-Skyactiv X z opremo Takumi je na voljo s pogonom na vsa kolesa, limuzinska Mazda3 pa je opremljena izključno z motorjem e-Skyactiv X in paketom Exclusive-Line. Vse izvedenke dveh posodobljenih modelov zdaj prejmejo standardno integracijo glasovnega asistenta Amazon Alexa, navigacijski sistem s podatki v oblaku, nov je 10,25-palčni osrednji zaslon, medtem ko sta storitvi Apple CarPlay in Android Auto sta povezljivi brezžično.