Svetovno znani predelovalec športnih in prestižnih vozil Novitec, se je tokrat lotil divjega vranca iz Maranella in nastal je novi N-Largo, namenjen le 15 izbranim kupcem. Za osnovo so izbrali čudovitega Ferrarija 296 GTB in mu namenili kompletno preobrazbo zunanjosti s poudarkom na aerodinamični učinkovitosti, prav tako so poskrbeli za bolj poskočno delovanje motorja.

Karoserija, ki jo je izdelal oblikovalec Vittorio Strosek, je izdelana iz lahkega in visoko trdnega karbona. Novitecove spremembe prinašajo za 60 mm večjo širino spredaj in 120 mm zadaj, kar omogoča bolj impozantno držo in izboljšan pretok zraka. Ključne značilnosti so po meri izdelana platišča, razvita v sodelovanju s podjetjem Vossen, premera 21 palcev spredaj in 22 palcev zadaj. Zajetna kolesa skupaj s širšimi blatniki poudarjajo dinamično obliko, poleg tega je prejel dodatne elemente, kot so prezračevani sprednji blatniki za boljše hlajenje zavor in večji zračne kanale na zadku za optimalno prezračevanje motorja.

Sprednji del vozila se ponaša z masko N-Largo, ki se brezhibno povezuje s širšimi boki in povečuje stabilnost pri visokih hitrostih s karbonskim krilcem na dnu odbijača. Pri Novitecu so 296 GTB opremili tudi z unikatno izdelanim pokrovom prtljažnika z zračnimi kanali za dodatno potisno silo na sprednji osi. Zadaj difuzor, krilce in obloge motornega prostora iz ogljikovih vlake dopolnjujejo dirkaško obarva slog. Podvozje so inženirji znižali za 35 mm, na voljo je sistemom dviga sprednje osi za lažje premagovanje ovir.

Pozabili niso niti na pogonski sklop, saj so z nadgradnjo moč 2,9-litrskega V6 podprtega s parom turbopuhal, povečalo na 638 kW (868 KM). Paket dobrin zajema dovode za turbini z visokim pretokom in izpušni sistem izdelan iz nerjavnega jekla ali Inconela, ki poleg tega zagotavlja vznemirljivo zvočno izkušnjo. Novitec ponuja tudi obsežne možnosti prilagajanja notranjosti, ki lastnikom omogočajo, da vsako podrobnost kabine prilagodijo svojim željam, v kateri koli barvi ali materialu.