Aston Martin je obudil legendarni model Vanquish, ki predstavlja vrhunec v 111-letni zgodovini podjetja, z najsodobnejšo izdelavi in razkošjem. Pravi športni Grand Tourer s spredaj nameščenim mogočnim dvanajstvaljnikom, se uvršča med najmočnejše sorodnike. Z novim Vanquishom obujajo znano ime v moderni dobi, ko je postal najnaprednejši nosilec te oznake. Da bi zagotovili ekskluzivnost, bo izdelava omejena na 1.000 primerkov letno.

Novodobni Vanquish se pohvali s karoserijo iz ogljikovih vlaken, ki zagotavlja večjo togost in posledično izjemno dinamiko. Za slednjo je odgovoren tudi v nosu nameščen 5,2-litrski V12 podprt s parom turbopolnilnikov, ki ustvari kar 835 KM in 1.000 Nm navora. S takšno močjo lahko Vanquish ponudi pospešek do stotice v 3,3 sekundah in najvišjo hitrost 345 km/h. Ključni mehanski dosežki so predelane komponente motorja, kot so preoblikovane glave valjev, nova turbopolnilnika in vbrizgalniki goriva. Funkcija Boost Reserve izboljša zmogljivost med prehitevanjem in dinamično vožnjo. Kot ostali modeli za prenos moči uporablja osemstopenjski samodejni menjalnik ZF, združen z naprednim elektronskim zadnjim diferencialom z omejenim zdrsom, ki izboljšuje stabilnost in oprijem v različnih voznih razmerah. Da bo prijetna tudi zvočna kulisa, so inženirji ustvarili nov športni izpušni sistem, na voljo pa je celo sistem iz titana.

Podvozje, zgrajeno na vezani aluminijasti strukturi karoserije s 75-odstotnim povečanjem prečne togosti v primerjavi s predhodnikom DBS 770 Ultimate, zagotavlja izboljšano stabilnost. V dolžino je s 4.850-milimetri precej velik GT, in s 1.774 kilogrami precej zajeten. Zato so pomembni novi blažilniki Bilstein DTX, ki zagotavljajo prefinjeno vožnjo v načinu GT, hkrati pa nudijo ostrejši nadzor v načinih Sport in Sport+. Izdatno večjo varnost in občutek med vožnjo krepijo karbon-keramične zavore s 410 mm kolutmi spredaj in 380 mm zadaj, prilagojene pnevmatike Pirelli P Zero ovite okoli 21-palčnih kovanih platišč ter natančno umerjen krmilni sistem.

Zunanja oblika modela Vanquisha poudarja sodobno eleganco in motošportne poteze. Med ključne elemente štejemo podaljšano medosno razdaljo, daljši pokrov motorja in dinamičen profil, ki poudarja proporce spredaj nameščenega dvanajstvaljnika. Slog oblikovanja izhaja iz zgodovine britanske znamke. Novi sprednji odbijač, blatnik in 13 odstotkov večja maska poudarjajo nastopaško značaj, medtem ko žarometa z matrično LED tehnologijo prinašata svež svetlobni podpis. Med pomembnejšimi funkcijami sta panoramska steklena streha in električno potopne vratne kljuke za boljšo aerodinamiko. Zasnovo zadka s širokimi boki in integriranim spojlerjem na pokrovu dopolnjujejo LED luči in difuzor po celotni širini.

V notranjosti razkošno dvosedežno kabino Vanquisha zaznamuje natančna obrtniška izdelava. Postavitev z znižano sredinsko konzolo združuje otipljive površine s sodobno tehnologijo, vključno s popolnoma digitalnim 10,25-palčnim voznikovim zaslonom in 10,25-palčnim osrednjim sistemom na dotik Pure Black za dostop do infozabavnih vsebin, medtem ko so za ključne mehanske funkcije ohranjeni fizični gumbi. Vanquish ima tudi Aston Martinov operacijski sistem nove generacije, ki je opremljen z brezžično povezljivostjo storitve Apple CarPlay. Za udobje poskrbijo športni sedeži Sports Plus in opcijski sedeži Performance Seat iz ogljikovih vlaken, za daljša potovanja pa prtljažnik z uporabnih 248 litrov volumna. Notranjost je mogoče prilagoditi s storitvijo personalizacije Q by Aston Martin z možnostmi, kot so unikatni vzorci prešitja in podrobnosti iz ogljikovih vlaken. Vanquish, okrepljen z zvočnim sistemom Bowers & Wilkins s 15 zvočniki, je mojstrski razred razkošja in zmogljivosti.